Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Asystent ds. Obsługi Klienta i Windykacji
Firma: Ikano Bank GmbH (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
•Telefoniczna obsługa Klienta,
•Windykacja należności niewypowiedzianych,
•Mailowa oraz listowna korespondencja z Klientami Banku.
Kogo poszukujemy?
Elastycznych, optymistycznie nastawionych do świata, komunikatywnych osób.
Od kandydatów oczekujemy:
•Doświadczenia w pracy w obszarze telefonicznej obsługi Klienta
•Samodzielności,
•Zaangażowania w wykonywaną pracę,
•Dobrej znajomości języka angielskiego
•Podstawowej znajomości z zakresu finansów i bankowości
•Dobrej znajomości MS Office i środowiska Windows,
•Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów
•Prawidłowej dykcji
•Umiejętności pracy w zespole,
•Wysokiej kultury osobistej.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesłać na adres praca@ikano.pl z nazwą stanowiska oraz numerem referencyjnym CS/04_Centrala w tytule.
Data dodania: 18-02-2013
Wyświetleń: 1077
Wyświetleń: 1077