Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim i angielskim

Firma: Randstad Polska miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska: • Obsługa telefonicznych połączeń przychodzących / e-maili od klientów • Rejestracja informacji w systemach operacyjnych • Tworzenie raportów podnoszących jakość dostarczanych usług • Zapewnienie profesjonalnej i szybkiej obsługi klientów • Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy • Współpraca z innymi działami firmy na całym świecie Wymagania: • Dobra znajomość języka angielskiego oraz języka hiszpańskiego • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta Oferujemy: • Możliwość pracy w stabilnej, międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku otwierającej centrum globalne w Polsce • Pakiet szkoleń w pełni przygotowujących do wykonywania powierzonych obowiązków • Możliwość rozwoju zawodowego i wykorzystywania języków obcych w codziennej pracy • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym) • Atrakcyjne wynagrodzenie • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dofinansowanie do szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe) • Pracę w systemie zmianowym.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 26-09-2014
Wyświetleń: 634