Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka Efektywności Organizacyjnej

Firma: Lotte Wedel Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka Efektywności Organizacyjnej
PRACUJ Z NAMI Z CZEKOLADOWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ…
którą zagwarantują:
  • umowa o pracę,
  • elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
  • perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
  • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
  • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
  • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
  • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
  • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
  • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
  • wolontariat pracowniczy,
  • aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel.
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!

 

POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
  • Udział w opracowaniu oraz realizacji strategii komunikacyjnej dla Łańcucha Dostaw, zgodnie z założeniami strategii korporacyjnej
  • Przygotowanie rocznego planu komunikacji na podstawie priorytetów Łańcucha Dostaw oraz projektów ogólnofirmowych
  • Nadzór nad narzędziami komunikacyjnymi stosowanymi w obszarze Łańcucha Dostaw
  • Zarządzanie i organizacja spotkań komunikacyjnych
  • Ciągłe doskonalenie procesów i kanałów komunikacyjnych oraz zapewnienie efektywnej komunikacji w sytuacjach kryzysowych
  • Współpraca z zespołem HRBP w ramach opracowywania priorytetów, planu i zawartości komunikacji dla Łańcucha Dostaw.
  • Ścisła współpraca z Działem Komunikacji Korporacyjnej w obszarze komunikacji wewnętrznej w Łańcuchu Dostaw celem zapewnienia pełnej spójności komunikacyjnej w firmie, zwłaszcza w aspekcie pracowników niemających pełnego dostępu do elektronicznych narzędzi pracy
  • Tworzenie i wdrażanie rozwiązań digitalnych w zakresie komunikacji wewnętrznej dla pracowników produkcyjnych oraz edukacja pracowników i przełożonych w tym zakresie
  • Organizacja działań reprezentacyjnych w ramach obszaru Łańcucha Dostaw, w tym w szczególności: organizacja wizyt gości na terenie fabryki
  • Koordynacja projektu poprawy funkcjonowania i rozwoju procesów onboardingu w fabryce
  • Współpraca z Działem Komunikacji Korporacyjnej i HRBP w ramach budowania i realizacji strategii EB oraz pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy zgodnego z firmowym EVP i priorytetami Łańcucha Dostaw
  • Współpraca z Zespołem Rekrutacji i HRBP w ramach działań wzmacniających pozyskiwanie kandydatów (kontakt ze szkołami zawodowymi, średnimi i wyższymi w ramach rozwiązań dotyczących praktyk i staży)
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • 5 letnie doświadczenie zawodowe w pracy obszarach wspierających (Komunikacja/Administracja/HR) w tym, min. 3 lata doświadczenia w obszarze komunikacji/HR w firmie międzynarodowej
  • 2 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów cross-funkcyjnych
  • Praktyczne doświadczenie w zakresie tworzenia i usprawniania komunikacji w dużych zespołach
  • Doświadczenie w zakresie optymalizacji procesów zwłaszcza w aspekcie poprawy efektywności pracy
  • Wiedza z zakresu narzędzi i technik komunikacji, w szczególności dotyczących metod dotarcia do pracowników produkcyjnych
  • Praktyczne doświadczenie w zakresie procesów onboardingowych będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint)
  • Poziom języka angielskiego pozwalający na swobodną komunikację
  • Umiejętność dostosowania i prezentacji przekazu ustnego i pisemnego do różnych grup odbiorców
  • Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z na różnych poziomach organizacji
  • Kreatywność i gotowość do poszukiwania niestandardowych rozwiązań
  • Wysokie zdolności organizacyjne, umiejętność planowania i ustalania priorytetów
  • Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.


Pozostałe oferty pracy w firmie Lotte Wedel Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 31-01-2023
Wyświetleń: 81