Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik ds. procedur udzielania zamówień publicznych
Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogikolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemycałą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienieponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. procedur udzielania zamówień publicznych
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/ILG/394/01/23
WZ/ILG/394/01/23
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu Korporacyjnej Polityki Zakupów PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz zasad udzielania zamówień obowiązujących w Spółce,
- współudział w standaryzacji Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz opracowywaniu wzorcowych dokumentów zakupowych,
- monitorowanie i informowanie o zmianach w przepisach oraz wytycznych dotyczących zamówień publicznych,
- wspieranie jednostek organizacyjnych Spółki w interpretacji i stosowaniu regulacji z obszaru zamówień publicznych,
- nadzór nad procesem zakupowym w spółkach zależnych od PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz w Grupie Zakupowej PKP,
- przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia, udział w pracach Komisji Przetargowej, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wyłonionym wykonawcą.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, preferowane kierunki: prawo, administracja,
- 2 lata doświadczenia zawodowego, mile widziane doświadczenie w obszarze zamówień publicznych po stronie Zamawiającego,
- aktualna wiedza z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych,
- umiejętność interpretacji aktów prawnych,
- umiejętność argumentowania oraz prezentowania i uzasadniania własnego stanowiska,
- znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywność,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- elastyczność w działaniu i otwartość na zmianę.
Praca Specjalista ds. zamówień publicznych Warszawa
Praca Pracownik ds. procedur udzielania zamówień publicznych
Praca Warszawa
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Praca Płock
Praca Radom
Pozostałe oferty pracy w firmie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Data dodania: 31-01-2023
Wyświetleń: 56
Wyświetleń: 56