Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik Marki OTC/OTX

Firma: Adamed Pharma S.A. miejsce pracy: Warszawa

Kierownik Marki OTC/OTX
Miejsce pracy: Warszawa
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
  • Umowę o pracę
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Kafeterię szkoleń
  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
  • Zorganizowany transport do pracy lub parking
  • Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
  • Wypracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfela marek OTC/OTX, zapewniających realizację celów biznesowych firmy,
  • Zarządzanie markami i ich efektywnością finansową z uwzględnieniem działań konsumenckich, trade oraz promocji medycznej,
  • Planowanie krótko i długoterminowych strategii oraz prognoz sprzedażowych dla określonej grupy produktów (strategia marketingowa i strategia sprzedażowa),
  • Udział w opracowywaniu strategii rozwoju portfolio produktowego,
  • Przygotowywanie kampanii i materiałów promocyjnych dla określonej grupy marek dla targetu konsumenckiego oraz HCP,
  • Monitorowanie i przedstawianie wiedzy marketingowej na temat produktu dla dedykowanej grupy Przedstawicieli Farmaceutycznych oraz Medycznych,
  • Stała analiza rynku przy pomocy dostępnych narzędzi i badań, pozyskiwanie i analiza informacji z innych działów, sporządzanie analiz dotyczących rozwoju produktów i zmian na rynku,
  • Wdrażanie zaplanowanej strategii oraz monitorowanie postępów jej realizacji.
Co jest dla nas ważne?
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu markami (leki OTC, wyroby medyczne lub suplementy diety),
  • Udokumentowane sukcesy w samodzielnym zarządzaniu markami lub projektami strategicznymi dla marek OTC,
  • Wiedza z zakresu planowania sprzedaży i aktywności marketingu konsumenckiego oraz medycznego
  • Wiedza z zakresu opracowywania strategii komunikacji konsumenckiej i egzekucji w kanałach komunikacji, takich jak ATL, digital, BTL, e-commerce,
  • Wiedza i doświadczenie z zakresu wyboru, opracowywania badań konsumenckich oraz interpretacji ich wyników,
  • Znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi i technik marketingowych stosowanych w sektorze farmaceutycznym dla produktów sprzedawanych bez recepty
  • Znajomość rynku farmaceutycznego i zależności panujących na rynku farmaceutycznym (lekarz, apteka, pacjent),
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe: marketing, zarządzanie lub medyczne,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Wysokie umiejętności analityczne,
  • Znajomość MS Office - poziom zaawansowany,
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Lokalizacja: Pieńków/Warszawa.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie zasadnicze i premię cykliczną,
  • Samochód służbowy,
  • Dodatkowe 540-720 PLN/rok na zakupy lub wybrane benefity (kafeteria benefitowa),
  • Ubezpieczenie na życie współfinansowane przez pracodawcę,
  • Bezpłatną opiekę medyczną ENEL-MED dla pracownika i bliskich (bogaty pakiet w tym rehabilitacja bez limitu),
  • Program Poleceń Pracowniczych - bonus do 4 000 zł brutto,
  • Ciekawa oferta szkoleń wewnętrznych, dofinansowanie do kursów i szkoleń,
  • Dodatkowe świąteczne świadczenia pieniężne, paczki mikołajkowe dla dzieci,
  • Imprezy firmowe (Festiwal Wartości, spotkania świąteczne),
  • Pakiet Zdrowie na 5 (akcje edukacyjne i profilaktyki zdrowotnej, szczepienia, program mental health).


Pozostałe oferty pracy w firmie Adamed Pharma S.A.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 10-03-2023
Wyświetleń: 56