Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Koordynator Produktów

Firma: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. miejsce pracy: Warszawa

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. to lider branży edukacyjnej w Polsce i rozpoznawalna, godna zaufania marka z wartościami i tradycją. Obecnie WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców we wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej. Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.

W związku z rozwojem naszej oferty, poszukujemy do pracy osoby na stanowisko:

Koordynator Produktów
Miejsce pracy: Warszawa
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz realizację celów sprzedażowych w segmencie edukacyjnym dla grupy wiekowej 7-10 lat, a w szczególności za:
  • budowanie portfolio i koordynację procesu kreacji poprzez rozwój produktu/grupy produktów w oparciu o badania rynkowe i marketingowe i potrzeby klienta;
  • przygotowanie kampanii marketingowej oraz budżetu promocyjnego dla podległego produktu/grupy produktów z uwzględnieniem zmian rynkowych, badań, analiz;
  • opracowanie i realizację planu kampanii, planu sprzedaży, planu gratisów, planu materiałów promocyjnych, składu i terminów wysyłek zestawów pomocy dydaktycznych dla klientów;
  • przygotowanie przekazu marketingowego i merytorycznego dla produktu/grupy produktów we wszystkich kanałach komunikacji;
  • budowanie bazy ekspertów/autorów do prowadzenia spotkań mających wpływ na budowanie merytorycznego przekazu w całej grupie produktów;
  • tworzenie raportów zawierających opis badanie rynku w zakresie produktów, polityki handlowej, działań marketingowych; udziela rekomendacji nowych działań;
  • uczestniczenie w cyklicznych szkoleniach produktowo-sprzedażowych oraz kampanijnych sieci sprzedaży – przygotowywanie i prowadzenie prezentacji w ramach kampanii na najważniejszych wydarzeniach dla grupy klientów: spotkania (online jak i stacjonarne), konferencji, targów oraz koordynacja harmonogramu spotkań;
  • uczestniczenie w organizacji i realizacji badań marketingowych podległych produktów.
Wymagania:
  • ukończone studia wyższe marketingowe;
  • minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty w dziale marketingu lub w dziale promocji;
  • znajomość procesu kształcenia oraz wymagań w podstawie programowej na wszystkich szczeblach edukacji szkolnej;
  • wysokie kompetencje w zakresie opisu produktów/copywritingu;
  • znajomość rynku wydawniczego mile widziana;
  • zaawansowana znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza w zakresie Power Point i Excel;
  • umiejętność pracy pod presją czasu; kreatywny, otwarty umysł na trendy i nowości rynkowe i działania w innych branżach;
  • dobra koordynacja pracy własnej i umiejętność nadawania priorytetów przydzielonym zadaniom;
  • gotowość do podróży służbowych.
Oferujemy:
  • ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji;
  • system premiowy;
  • możliwość rozwoju kompetencji na samodzielnym stanowisku;
  • możliwość pracy hybrydowej;
  • prywatną opiekę medyczną,
  • możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (ubezpieczenie na życie, karta sportowa).
  • współpracę z doświadczonym, profesjonalnym i zgranym zespołem.


Pozostałe oferty pracy w firmie Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 20-03-2023
Wyświetleń: 77