Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII miejsce pracy: Warszawa
Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
Komendant Rejonowy Policji Warszawa VII poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Rejonowy Policji Warszawa VII poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 119488
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa w systemie 8-godzinnym w siedzibie urzędu;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
- praca przy oświetleniu mieszanym;
- kontakt telefoniczny i bezpośredni z petentami;
- stres związany z obsługą klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariera architektoniczna, brak windy i podjazdów wewnątrz budynku);
- brak dostosowania miejsca pracy do potrzeb osób z niepełnosprawnością;
- zagrożenie korupcją.
Zakres zadań
- przyjmuje, sprawdza pod względem formalnym i merytorycznym oświadczenia mieszkaniowe oraz wnioski o przyznanie pomocy finansowej złożone przez policjantów;
- ustala uprawnienie w drodze postępowania administracyjnego i przygotowuje projekty decyzji administracyjnych w celu przyznania, odmowy przyznania, cofnięcia bądź zwrotu świadczeń pieniężnych związanych z prawem do lokalu mieszkalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- prowadzi kartotekę manualną i w formie elektronicznej dla policjantów pełniących służbę w KRP Warszawa VII oraz emerytów/rencistów policyjnych oraz aktualizuje dane osobowe w celu prawidłowego dokumentowania uprawnień wymienionych osób w zakresie przepisów mieszkaniowych;
- nalicza równoważnik za remont zajmowanego mieszkania i za brak lokalu mieszkalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządza listy wypłat dla policjantów jednostki w tym zakresie;
- rozpatruje i załatwia sprawy związane z przydziałem i opróżnianiem mieszkań funkcyjnych i kwater tymczasowych dla policjantów i emerytów/rencistów policyjnych oraz przygotowuje projekty decyzji w tym zakresie;
- przygotowuje tytuł wykonawczy stosowany w egzekucji należności pieniężnych i niepieniężnych związanych z prawem do lokalu;
- przygotowuje dokumentację i współpracuje z komisją mieszkaniową działającą w jednostce, a także z instytucjami mogącymi przyznać lokale mieszkalne na rzecz policjantów KRP Warszawa VII;
- opracowuje analizy, sprawozdania oraz zestawienia statystyczne w zakresie działania stanowiska;
- uczestniczy w czynnościach egzekucyjnych w sprawach opróżnienia lokali mieszkalnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o Policji w zakresie mieszkań funkcjonariuszy Policji (rozdział 8)
- umiejętność stosowania prawa
- łatwość komunikowania się
- umiejętność analizy i syntezy informacji
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy z dnia 17.06.1966 roku o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
Praca mazowieckie
Praca Radom
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Płock
Praca Warszawa
Praca Specjalista
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
Data dodania: 20-04-2023
Wyświetleń: 95
Wyświetleń: 95