Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII miejsce pracy: Warszawa

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
Komendant Rejonowy Policji Warszawa VII poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 119488

Warunki pracy


  •  praca administracyjno-biurowa w systemie 8-godzinnym w siedzibie urzędu;

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;

  • praca przy oświetleniu mieszanym; 

  • kontakt telefoniczny i bezpośredni z petentami;

  • stres związany z  obsługą klientów wewnętrznych i zewnętrznych;  

  • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariera architektoniczna, brak windy i podjazdów wewnątrz budynku);

  • brak dostosowania miejsca pracy do potrzeb osób z niepełnosprawnością;

  • zagrożenie korupcją.

Zakres zadań

  • przyjmuje, sprawdza pod względem formalnym i merytorycznym oświadczenia mieszkaniowe oraz wnioski o przyznanie pomocy finansowej złożone przez policjantów;
  • ustala uprawnienie w drodze postępowania administracyjnego i przygotowuje projekty decyzji administracyjnych w celu przyznania, odmowy przyznania, cofnięcia bądź zwrotu świadczeń pieniężnych związanych z prawem do lokalu mieszkalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • prowadzi kartotekę manualną i w formie elektronicznej dla policjantów pełniących służbę w KRP Warszawa VII oraz emerytów/rencistów policyjnych oraz aktualizuje dane osobowe w celu prawidłowego dokumentowania uprawnień wymienionych osób w zakresie przepisów mieszkaniowych;
  • nalicza równoważnik za remont zajmowanego mieszkania i za brak lokalu mieszkalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządza listy wypłat dla policjantów jednostki w tym zakresie;
  • rozpatruje i załatwia sprawy związane z przydziałem i opróżnianiem mieszkań funkcyjnych i kwater tymczasowych dla policjantów i emerytów/rencistów policyjnych oraz przygotowuje projekty decyzji w tym zakresie;
  • przygotowuje tytuł wykonawczy stosowany w egzekucji należności pieniężnych i niepieniężnych związanych z prawem do lokalu;
  • przygotowuje dokumentację i współpracuje z komisją mieszkaniową działającą w jednostce, a także z instytucjami mogącymi przyznać lokale mieszkalne na rzecz policjantów KRP Warszawa VII;
  • opracowuje analizy, sprawozdania oraz zestawienia statystyczne w zakresie działania stanowiska;
  • uczestniczy w czynnościach egzekucyjnych w sprawach opróżnienia lokali mieszkalnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o Policji w zakresie mieszkań funkcjonariuszy Policji (rozdział 8)
  • umiejętność stosowania prawa
  • łatwość komunikowania się
  • umiejętność analizy i syntezy informacji
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy z dnia 17.06.1966 roku o postępowaniu egzekucyjnym w administracji


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 20-04-2023
Wyświetleń: 95