Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Firma: Perfect Consulting miejsce pracy: Warszawa

Perfect Consulting – Znamy tych, których Ty chcesz poznać.

Od ponad 24 lat działamy w branży HR.

Poszerzamy horyzonty, inspirujemy działania, otwieramy możliwości.

Najważniejszą dla nas wartością jest zaufanie i zadowolenie naszych Klientów i Kandydatów.

 

Dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 61/05/2023/PB
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat z atrakcyjnym wynagrodzeniem 5500-7000 zł netto i premie
  • Jednorazowy bonus relokacyjny w kwocie 3500 zł netto
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
  • Atrakcyjne bonusy
  • Prywatne ubezpieczenie medyczne, kartę Multisport
  • Wczasy „pod gruszą” dla pracownika lub dziecka.
  • Bony Sodexo, dzień owoców
  • Brak Dress codu!
  • Pracę w nowoczesnym zespole
  • Rozwój kariery zawodowej w renomowanej firmie, która nagradza pracowników z zaangażowaniem i pasją
  • Godzina nocna dodatkowo płatna
  • Tylko 1 weekend pracujący w miesiącu
Zakres zadań:
  • Codzienna komunikacja z klientami przez telefon i e-mail
  • Pomoc przy rozwiązywaniu problemów i utrzymanie wysokiej jakości wsparcia klienta
  • Pomaganie istniejącym, ale wciąż „nowym” klientom w kwestiach związanych z rozliczeniami, problemami technicznymi z Internetem lub podobnymi pytaniami
  • Dostarczanie klientom rzetelnych i dokładnych informacji
  • Wsparcie klienta na każdym etapie rozwiązania jego problemu
  • Eskalowanie problemu do odpowiedniego działu
Kryteria rekrutacji:
  • Dobre umiejętności interpersonalne w kontakcie z klientem i zespołem
  • Język niemiecki na poziomie min.C1
  • Biegła znajomość języka polskiego lub angielskiego (min. B1/B2)do komunikacji z zespołem
  • Dobre umiejętności organizacyjne oraz samodzielność
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Znajomość i umiejętności informatyczne są dodatkowym atutem, ale nie wymagamy tego!
  • Umiejętność negocjowania najlepszych rozwiązań z klientami
  • Umiejętność słuchania i identyfikowania problemów klientów


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 24-05-2023
Wyświetleń: 55