Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. zarządzania projektami (PMO)
Firma: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Zespołu Zarządzania Projektami w Biurze Zarządu jako:
Specjalista ds. zarządzania projektami (PMO)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2021/47
Będziesz odpowiadać za:
- tworzenie narzędzi, standardów i procedur zarządzania projektami operacyjnymi i biznesowymi (głównie w metodyce Prince2),
- aktualizację i nadzór nad dokumentacją projektów,
- optymalizację rozwiązań projektowych,
- wsparcie funkcji odpowiedzialnych za realizację projektów, a także monitorowanie, dokumentowanie i raportowanie stanu realizacji projektów,
- monitorowanie statusu, postępów i ryzyk powierzonych projektów oraz identyfikację i eskalację niezgodności z planem projektu,
- koordynację realizacji harmonogramów projektów,
- standaryzację i przygotowywanie cyklicznych i doraźnych raportów,
- nadzór nad terminowością sporządzanych raportów oraz ich zgodnością z przyjętymi standardami,
- koordynację korelacji pomiędzy projektami,
- raportowanie statusów projektów do Przełożonego i do Zarządu firmy,
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych z metodyk zarządzania projektami i zwiększanie świadomości/wiedzy o projektach w firmie.
Czeka na Ciebie:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- darmowe przejazdy całą komunikacją miejską,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny,
- możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
A od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (technicznego, ekonomicznego, humanistycznego, informatycznego),
- certyfikatu PRINCE2 Foundation,
- przynamniej trzech lat doświadczenia w podobnym obszarze (w tym dwóch lat na stanowisku samodzielnym związanym z realizacją zadań organizacyjno- administracyjnych i min. roku doświadczenia w zakresie zarządzania projektami),
- znajomości obsługi programów MS Office tj.: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint na poziomie dobrym a także programów wspierających zarządzanie projektami,
- znajomości obsługi urządzeń biurowych,
- wysokiego poziomu umiejętności w zakresie pracy zespołowej oraz współpracy wewnątrzfirmowej,
- komunikatywności, dobrej organizacji pracy.
Pozostałe oferty pracy w firmie Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Data dodania: 08-06-2021
Wyświetleń: 211
Wyświetleń: 211