Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik ds. planowania i sprawozdawczości inwestycyjnej
Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogikolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemycałą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacun-kiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienieponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko
ds. planowania i sprawozdawczości inwestycyjnej
Warszawa
Numer referencyjny:
Z/IKF/27/05/21
Z/IKF/27/05/21
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- weryfikacja pozyskanych dokumentów planistycznych dla nakładów i wydatków przedkładanych przez jednostki i komórki organizacyjne Spółki w zakresie sporządzenia kompleksowych planów i wykonań inwestycyjnych i zakupowych,
- opracowywanie sprawozdań z zakresu wykonania planu działalności inwestycyjnej Spółki,
- monitorowanie wykorzystania środków na projektach RPO, identyfikowanie oszczędności i niedoborów na projektach oraz ustalanie możliwości ich finansowania,
- uzgadnianie wniosków inwestycyjnych na zaciągnięcie zobowiązań w zakresie działalności inwestycyjnej Spółki pod względem potwierdzenia docelowych źródeł finansowania w zakresie Funduszu Kolejowego, RPO, POIiŚ, CEF, POPW i środków własnych,
- monitorowanie i kontrolowanie inwestycji realizowanych ze środków własnych,
- analiza i weryfikacja harmonogramów nakładów celem kontrolowania zadań i projektów inwestycyjnych pod kątem przekroczeń i niewykonania planu działalności inwestycyjnej,
- uzgadnianie wieloletnich planów inwestycyjnych Spółki.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok pracy w obszarze inwestycji,
- wiedza zawodowa z zakresu inwestycji,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- zorientowanie na realizację celów,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Pozostałe oferty pracy w firmie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Data dodania: 28-06-2021
Wyświetleń: 195
Wyświetleń: 195