kandydatów
Specjalista ds. administracyjnych
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa
Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Pakiet MS Office
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie wyższe, 5 lat doświadczenia zawodowego (w tym minimum 3 lata w realizacji zadań z zakresu administracji), znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, prawo jazdy kat. B.Obowiązki:- przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego do 130 000 zł zgodnie z potrzebami realizowanymi na potrzeby Funduszu- dokonywanie zakupów na podstawie zatwierdzonej dokumentacji zakupowej, a przy zakupach urządzeń technicznych, kompletowanie i kontrolowanie prawidłowości wystawienia właściwej dokumentacji (karty gwarancyjne, instrukcje obsługi), a także przekazywanie niezbędnych dokumentów technicznych zamawiającym lub użytkownikom- planowanie rozmieszczenia wyposażenia oraz udział w relokacjach zasobów- bieżące rozliczanie faktur i rachunków, pozwalające na terminowe realizowanie płatności- systematyczne rozliczanie zaliczekPełna treść oferty: https://bip.pfron.org.pl/praca-w-funduszu/oferty-pracy/szczegoly/job/specjalista-ds-administracyjnych/
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
4 400 - 5 200 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Wyświetleń: 106