kandydatów
Sekretarz/sekretarka
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa
Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera i poczty elektronicznej, 1 rok doświadczenia zawodowego, dobra znajomość języka angielskego.Obowiązki:- obsługa sekretariatu, sali konferencyjnej i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura- obsługa poczty elektronicznej oraz rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadawanie przesyłek kurierskich- obsługa rozmów telefonicznych i centrali telefonicznej- koordynacja obiegu dokumentów w firmie oraz zapewnienie sprawnego przepływu informacji- archiwizacja dokumentów- drobne tłumaczenia- organizacja spotkań biznesowych oraz wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych- dokonywanie zakupów artykułów biurowych- samodzielne, rzetelne i terminowe realizowanie bieżących zadań zleconych przez przełożonych- przyjmowanie gości i interesantów oraz dbanie o dobry wizerunek firmy- obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego oraz wsparcie innych działów firmy[Zgłoszenia: p.witkowska@sico.pl, 694 312 313]
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 800 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Wyświetleń: 107