kandydatów
Inspektor ds. obsługi sekretarskiej kierownictwa urzędu
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa
Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, brak
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
Wymagania (niezbędne): - wykształcenie: średnie, - doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego albo powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, - znajomość przepisów dotyczących podstaw ustrojowych państwa, w szczególności funkcjonowania administracji rządowej (Konstytucja RP, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów, ustawa o służbie cywilnej przepisy ogólne i dotyczące organizacji służby cywilnej) oraz działania organów nadzoru budowlanego i administracji architektoniczno-budowlanej (ustawa Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych), - umiejętność organizacji pracy własnej, - kultura osobista, - komunikatywność, - odporność na stres, - posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): - doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Osoba na tym stanowisku: - przyjmuje korespondencję kierowaną do właściwego członka Kierownictwa Urzędu, przedkłada ją do dekretacji, a następnie przekazuje zgodnie z dekretacją, - obsługuje pisma w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (EZD), - prowadzi terminarz spotkań i spraw terminowych właściwego członka Kierownictwa Urzędu, - redaguje pisma na polecenie właściwego członka Kierownictwa Urzędu, - wyszukuje informacje i dane na potrzeby właściwego członka Kierownictwa Urzędu, - wykonuje inne czynności związane z obsługą administracyjno-biurowo-recepcyjną właściwego członka Kierownictwa Urzędu (łączy rozmowy, przekazuje informacje, zabezpiecza potrzeby w zakresie artykułów biurowych i recepcyjnych, obsługuje pod względem recepcyjnym spotkania z interesantami i gośćmi itp.). [Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce "Pracuj z nami"]
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 251 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Wyświetleń: 92