Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Organizatorka/organizator usług opiekuńczych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie miejsce pracy: Piaseczno
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Organizatorka/organizator usług opiekuńczych
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/21/2305
OBOWIĄZKI:
- organizowanie usług opiekuńczych podopiecznym skierowanych przez MOPS na terenie miasta i gminy Piaseczno- rzetelne prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji usług, w tym również dokumentacji zatrudnionych opiekunek/opiekunów,- kontrola pracy opiekunek/opiekunów, także w domach podopiecznych oraz sporządzanie protokołów z kontroli,- zapewnienie ciągłości wykonywanych zadań na rzecz podopiecznych,- współpraca z Mops,- sporządzanie harmonogramów,- rozliczanie kart pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: doświadczenie w zarządzaniu personelem
Uprawnienia: dobry kontakt z klientami
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Office, Internet, urządzeń biurowych
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : mile widziana znajomość programu Płatnik[Umiejętność 1] : umiejętność tworzenia harmonogramów
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Piaseczno
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 3 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Data dodania: 27-09-2021
Wyświetleń: 134
Wyświetleń: 134