kandydatów
Specjalista ds. windykacji telefonicznej
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa
Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne
Uprawnienia: Obsługa urządzeń biurowych
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie średnie, 3 lata doświadczenia zawodowego.Obowiązki:- telefoniczne prowadzenie negocjacji dotyczących warunków spłaty zobowiązań finansowych - wyjaśnianie z klientami przyczyny zaległości w zakresie płatności oraz motywowanie do ich spłaty - prowadzenie działań monitorujących, windykacyjnych oraz ustalanie harmonogramów spłat - podejmowanie działań mających na celu zapobieganie wystąpieniu zaległości - pozyskiwanie oraz aktualizowanie danych oraz informacji o klientach w systemach - dbanie o wysoki standard obsługi - zapewnienie ciągłości procesu odzyskiwania należności [Sposób aplikowania: justyna.muranowicz@cdri.pl]
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 500 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Wyświetleń: 91