Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Radca prawny w Wydziale ds. zgodności i standaryzacji obsługi prawnej inwestycji

Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A miejsce pracy: Warszawa

Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogikolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemycałą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienieponad 39 tysiącom osób w całym kraju!

Radca prawny w Wydziale ds. zgodności i standaryzacji obsługi prawnej inwestycji (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika)


Warszawa
Numer referencyjny:
Z/IOR/96/10/21
Co zyskasz?
  • Umowę o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją
  • Opiekę medyczną
  • Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
  • Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • opracowywanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych pod kątem ich zgodności z przepisami powszechnie obowiązującego prawa i procedurami obowiązującymi w Spółce,
  • opracowywanie i opiniowanie projektów umów oraz innych dokumentów,
  • udzielanie opinii prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów prawa organom Spółki, komórkom organizacyjnym Centrali Spółki oraz jednostkom organizacyjnym Spółki,
  • współpraca z zewnętrznymi kancelariami obsługującymi Spółkę,
  • doradztwo prawne w zakresie realizowanych przez Spółkę inwestycji liniowych.
Wymagane kwalifikacje:
  • wykształcenie wyższe prawnicze,
  • wpis na listę radców prawnych z czynnym prawem wykonywania zawodu,
  • 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych ze stosowaniem prawa,
  • wiedza praktyczna i doświadczenie w obsłudze zagadnień związanych z prawem gospodarczym, cywilnym i administracyjnym, prawem zamówień publicznych,
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
  • otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
  • znajomość warunków kontraktowych FIDIC.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.

Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.



Pozostałe oferty pracy w firmie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 22-10-2021
Wyświetleń: 112