Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik ds. Klientów Kluczowych
Firma: Poczta Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy największym pracodawcą w Polsce i narodowym operatorem Pocztowym. Zatrudniamy na umowę o pracę prawie 80 000 Pracowników. Znajdujemy się w pierwszej 50 najlepszych pracodawców!
Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. Klientów Kluczowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 50/BKBI/20/09/2021
U nas zyskasz:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę (umowa na zastępstwo),
- pensję zawsze na czas i premię kwartalną uzależnioną od osiąganych wyników,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
Skontaktuj się z nami, jeśli:
- posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
- znasz pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym,
- posiadasz wysoką orientację biznesową oraz orientację na klienta,
- posiadasz umiejętność myślenia analitycznego i strategicznego,
- posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów, dążenia do rezultatów i radzenia sobie ze stresem,
- posiadasz znajomość etykiety biznesowej,
- jesteś osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną oraz potrafisz bardzo dobrze organizować swój czas pracy.
Na Twój dzień pracy będzie się składać:
- przygotowywanie umów/aneksów w zakresie świadczonych usług dla klientów kluczowych,
- systematyczne rejestrowanie umów/aneksów w systemach informatycznych zgodnie z obowiązującą procedurą,
- zapewnienie obsługi klientów komórki przez właściwe struktury, jednostki, komórki organizacyjne Spółki,
- pozyskiwanie z właściwych struktur, jednostek, komórek organizacyjnych Spółki danych, informacji, dokumentów niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na zapytania klientów,
- realizowanie zadań związanych z rozwiązywaniem powstałych problemów operacyjnych dla klientów kluczowych,
- wnioskowanie w zakresie wprowadzenia rozwiązań usprawniających obsługę posprzedażową klienta kluczowego,
- realizowanie zadań związanych z obsługą posprzedażową i stałe monitorowanie jakości świadczonych usług dla klientów kluczowych,
- bieżące zgłaszanie ryzyk operacyjnych w zakresie nieprawidłowo zrealizowanych procesów dla klienta kluczowego,
- systematyczne pogłębianie wiedzy w zakresie znajomości usług i przepisów prawa pocztowego,
- współpraca z właściwymi komórkami Pionu Sprzedaży Poczty Polskiej S.A. oraz strukturami, jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie pełnionych obowiązków.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat, lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Pozostałe oferty pracy w firmie Poczta Polska S.A.
Data dodania: 26-10-2021
Wyświetleń: 199
Wyświetleń: 199