kandydatów
Sekretarka/sekretarz w referacie kadrowo-organizacyjnym wydziału ekonomicznego biura lotnictwa straż
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa
Zawód: Sekretarka
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagania inne:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: 1. Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na danym stanowisku: Wykształcenie: średnie. Doświadczenie: brak-pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych.2. Wymagania dodatkowe: dokładność, systematyczność, komunikatywność,umiejętność obsługi urządzeń biurowych (faks, ksero itp.),-znajomość pakietu Microsoft Office,Excel, uczciwość i komunikatywność,umiejętność działania w sytuacjach stresowych,-umiejętność pracy w zespole, półroczne doświadczenie zawodowe w pracy administracyjno-biurowej.Osoba na stanowisku sekretarza: obsługuje gabinet dyrektora i zastępcy dyrektora biura wykonując między innymi następujące czynności: przekazywanie korespondencji do kancelarii, rozdysponowanie dokumentów w formie papierowej jak i elektronicznej (m.in. EZD, skrzynka e-mail) zgodnie z dekretacją dyrektora, prowadzenie kalendarza spotkań i innych wydarzeń służbowych dyrektora i zastępcy dyrektora, czuwanie nad terminowością spotkań, potwierdzanie udziału w spotkaniach, w celu zapewnienia właściwej pracy gabinetu dyrektora i zastępcy dyrektora biura,rozlicza limit wydatków reprezentacyjnych dyrektora i zastępcy dyrektora oraz prowadzi Książkę ewidencji wydanych przepustek, w celu zapewnienia właściwej organizacji spotkań z interesantami i gośćmi biura,sporządza decyzje Dyrektora Biura Lotnictwa Straży Granicznejw sprawie upoważnienia do realizacji określonych spraw w imieniu Dyrektora Biura Lotnictwa Straży Granicznej w czasie jego nieobecności, w celu zapewnienia ciągłości realizacji zadań,przygotowuje i prowadzi dziennik wydawanych poleceń wyjazdów służbowych, w celu ewidencji ww. dokumentów, sporządza tygodniowe sprawozdania na odprawy u zastępcy Komendanta Głównego Straży Granicznej, w celu wsparcia w bieżącej pracy dyrektora,prowadzi, sporządza i przesyła listy obecności funkcjonariuszy i pracowników biura oraz prowadzi roczne karty ewidencji obecności w służbie i w pracy, w celu właściwej ewidencji czasu służby i pracy,sporządza zapotrzebowanie na materiały biurowe oraz odpowiada za wydanie tych materiałów, w celu właściwego gospodarowania materiałami biurowymi,przygotowuje dokumenty do brakowania i archiwizowania, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.[Pełna treść oferty: file:///C:/Users/b-nowak/AppData/Local/Temp/Ogloszenie_nr_4_-_sekretarka_BL_SG__umowa_na_czas_okreslony_11_2021.pdf]
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
od 2 830 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Wyświetleń: 98