kandydatów
Specjalista ds. rekrutacji
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa
Zawód: Specjalista do spraw rekrutacji pracowników (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie wyższe (ZZL, socjologia, psychologia), prawo jazdy kat. B (warunek konieczny), dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w wykonywaniu zadań. Obowiązki:- prowadzenie projektów rekrutacyjnych w pełnym zakresie na stanowiska średniego i niskiego szczebla - redagowanie i publikacja ogłoszeń o aktualnych ofertach pracy porządkowanie- analiza i selekcja CV- przeprowadzenie wstępnych telefonicznych rozmów z kandydatami organizacja i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych- aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy - aktywne i samodzielne prowadzenie bezpośrednich rekrutacji (spotkania z przedstawicielami lokalnych społeczności, samorządów, etc.) - doradztwo i budowanie pozytywnych relacji, a także współpraca z menadżerami wewnętrznymi współpraca z Urzędami Pracy, Agencjami rekrutacyjnymi, Biurami karier[Zgłoszenia: 513 069 098]
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 400 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Wyświetleń: 103