Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik ds. ewidencji i zakupów
Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogikolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemycałą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienieponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko
ds. ewidencji i zakupów
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IIN/81/11/21
WZ/IIN/81/11/21
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- realizacja wniosków użytkowników w zakresie sprzętu informatycznego i oprogramowania w Centrali Spółki,
- ewidencja środków trwałych grupy informatycznej, przedmiotów nietrwałych grupy informatycznej oraz WNiP Centrali Spółki,
- wspomaganie procesów zakupowych Biura Teleinformatyki.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnych stanowiskach,
- wiedza zawodowa z zakresu środków trwałych, gospodarki materiałowej, administracji, zakupów IT,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Pozostałe oferty pracy w firmie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Data dodania: 17-11-2021
Wyświetleń: 112
Wyświetleń: 112