Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 88878

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca na stanowisku związana jest z obsługą klientów zewnętrznych, krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżurami). 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


W Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie znajduje się siedziba Kancelarii.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy Al. Ujazdowskich 1/3. Do budynku prowadzą trzy wejścia:


- wejście główne budynku - Aleje Ujazdowskie 1/3, które jest dostosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami;
- Biuro Przepustek - Al. Ujazdowskie 1/3, które nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową;
- Biuro Podawcze - Al. Szucha 14, które nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących.
Do Kancelarii można dojechać samodzielnie lub środkami komunikacji publicznej. Najłatwiej dojechać autobusem. Przystanek Łazienki Królewskie 01 znajduje się najbliżej wejścia dostosowanego dla osób ze szczególnymi potrzebami. Jest to wejście główne budynku - Aleje Ujazdowskie 1/3. Przy wejściu jest podjazd dla wózków. Na ścianie, po lewej stronie od wejścia głównego, jest przycisk. Można nim wezwać osobę, która pomoże wejść do budynku. Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego. Nie są one sterowane automatycznie, ale w środku zawsze jest osoba, która pomoże je otworzyć. W budynku, przed schodami do holu głównego jest winda dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W holu głównym, po prawej stronie, jest szatnia. Dzięki szerokim korytarzom osoby na wózkach mogą swobodnie poruszać się i wymijać. Windy są wyposażone w barierki i lustra. W windzie przy stołówce działa system dźwiękowy. Osoba, która porusza się na wózku, może dostać się do stołówki przy pomocy platformy przyschodowej. Toalety dla osób z niepełnosprawnością ruchową i poruszających się na wózku, znajdują się: na parterze budynku, w skrzydle A, po lewej i prawej stronie od wejścia głównego, na drugim piętrze skrzydła B. Sale konferencyjne są przystosowane dla osób poruszających się na wózku. Do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą. Na dziedzińcu Kancelarii jest wyznaczone miejsce postojowe dla osób ze szczególnymi potrzebami. W Kancelarii obowiązuje Instrukcja Ewakuacji Osób z Niepełnosprawnościami. W naszym urzędzie są pętle indukcyjne, znajdują się w: Biurze Przepustek A, budynku przy Al. Ujazdowskich 1/3, Biurze Podawczym (budynek przy Al. Szucha 14). Kancelaria ma też jedną mobilną pętlę indukcyjną (tzw. ,,gabinetową''). Można ją wykorzystać podczas bezpośrednich spotkań z osobą słabosłyszącą.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.


 

Zakres zadań

  • Nawiązuje i utrzymuje relacje z krajowymi i zagranicznymi partnerami Programu GovTech Polska, w szczególności firmami technologicznymi, organizacjami społeczeństwa obywatelskiego, instytucjami publicznymi, lub organizacjami branżowymi
  • Planuje i prowadzi kampanie informacyjne i promocyjne dotyczące działań Zespołu GovTech Polska, w tym nawiązuje i utrzymuje relacje z przedstawicielami mediów, think-tanków oraz innych podmiotów opisujących działalność Zespołu GovTech Polska
  • Odpowiada na zapytania dziennikarskie oraz inne prośby o udzielenie informacji od osób i podmiotów zewnętrznych, w celu zapewnienia należytego stopnia poinformowania opinii publicznej o działaniach Centrum GovTech i Zespołu GovTech Polska
  • Prowadzi, sugeruje, planuje oraz wdraża działania i prowadzi projekty służące poszerzeniu zasięgu oddziaływania Programu GovTech Polska, promocji polskich osiągnięć technologicznych oraz budowy w Polsce społeczności GovTech
  • Prowadzi analizy strategiczne rynków nowoczesnych technologii i dostarcza sugestii w zakresie obszarów i inicjatyw zasługujących na szczególne zainteresowanie
  • Planuje i realizuje politykę informacyjną Programu GovTech Polska z zakresu działań w Internecie i mediach społecznościowych
  • Projektuje i tworzy materiały graficzne i audiowizualne (w tym ich scenariusz i treści) na potrzeby informowania o działalności Centrum GovTech i Zespołu GovTech Polska
  • Prowadzi publiczne działania informacyjno-promocyjne (w tym wystąpienia publiczne) związane z funkcjonowaniem Programu GovTech Polska skierowane m.in. do jednostek sektora publicznego, organizacji pozarządowych, firm technologicznych oraz obywateli

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania projektami lub wsparcia logistycznego projektów lub działań informacyjnych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: a) funkcjonowania podmiotów odpowiedzialnych w Polsce za działanie ekosystemu GovTech, cyfryzacji i nowych technologii, b) założeń, celów, narzędzi i inicjatyw Programu GovTech Polska od 2018 roku, c) działalności i inicjatyw najpopularniejszych liderów opinii (mediów, think-tanków etc.) z obszaru cyfryzacji, nowych technologii i GovTech, d) przepisów ustawy Prawo prasowe oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej, e) funkcjonowania mediów społecznościowych oraz narzędzi do prowadzenia kampanii i analiz w Internecie, f)funkcjonowania publicznych narzędzi cyfrowych i e-usług oraz ekosystemu wsparcia start-upów
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, wystąpienia publiczne, negocjowanie, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Certyfikat PRINCE2 na poziomie „Foundation” lub wyższym
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Kompetencje miękkie: wystąpienia publiczne, negocjowanie


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 05-12-2021
Wyświetleń: 105