Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 88807

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku związana jest z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku trwa instalacja windy.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.


W budynku przy ul. Królewskiej 27 obecnie prowadzone są prace budowlane, które spowodowały wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione.


Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. Potrzebę skorzystania z tej możliwości prosimy zgłaszać do recepcji, tel. 22 245 54 05. 

Zakres zadań

  • Obsługuje sekretariat komórki organizacyjnej (telefon, narzędzia elektronicznego obiegu korespondencji eDOK oraz poczta elektroniczna),
  • Wspiera kierownictwo komórki organizacyjnej w zakresie prowadzenia dokumentacji (notatki ze spotkań, pisma, zestawienia, prezentacje). Monitoruje realizację ustaleń, koordynuje sprawy wymagające współpracy komórek organizacyjnych Departamentu,
  • Realizuje obowiązki związane z kontrolą zarządczą dla działu informatyzacja,
  • Zaopatruje kierownictwo komórki organizacyjnej oraz pracowników w wizytówki, pieczątki, materiały biurowe, materiały eksploatacyjne oraz kontroluje zgodność zamówionej prasy ze specyfikacją,
  • Wspiera i monitoruje postęp prac nad opracowaniem planu działalności dla działu informatyzacja i sprawozdania z jego wykonania oraz oświadczenia o stanie kontroli zarządczej w zakresie działu za poprzedni rok oraz współpracuje nad jego przygotowaniem z właściwymi komórkami organizacyjnymi KPRM,
  • Redaguje pisma, pozyskuje i gromadzi niezbędne informacje, powiela materiały, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia,
  • Prowadzi terminarz spotkań, narad i konferencji z udziałem Dyrektora i jego Zastępców, dba o stronę organizacyjno-techniczną spotkań oraz informuje o terminach realizowania spraw,
  • Przygotowuje korespondencję do podpisu i dekretacji Dyrektora i jego Zastępców (kontroluje kompletności dokumentacji przedkładanej do decyzji) oraz przygotowuje i przekazuje dokumentację do Archiwum Rady Ministrów KPRM;

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość: rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie szczegółowego zakresu działania ministra cyfryzacji; ustawy o finansach publicznych w zakresie regulacji dotyczących kontroli zarządczej; rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie planu działalności i sprawozdania z jego wykonania w sprawie wzoru oświadczenia o stanie kontroli zarządczej, komunikatu Ministra Finansów w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych,
  • Kompetencje miękkie: umiejętność pracy pod presją czasu, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, umiejętność radzenia w sytuacjach kryzysowych, orientacja na klienta/interesanta;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w obszarze kontroli zarządczej,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • Umiejętność obsługi narzędzi informatycznych elektronicznego obiegu dokumentów;


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 05-12-2021
Wyświetleń: 119