kandydatów
Technik archiwista
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa
- sporządzenie spisów dokumentów, kopii, skanów wraz z ich opisywaniem, porządkowaniem wersji papierowej i elektronicznej akt, itd.
Wymagania konieczne:
Zawód: Technik archiwista* (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: Zdolności manualne
Uprawnienia: Pakiet MS Office
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie średnie, zdolności manulane, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, 6 miesięcy doświadczenia zawodowego. Obowiązki: - sporządzenie spisów dokumentów, kopii, skanów wraz z ich opisywaniem, porządkowaniem wersji papierowej i elektronicznej akt, itd.
Miejsce pracy:
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
2 800 - 3 500 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Wyświetleń: 144