Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik ds. administrowania nieruchomościami
Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogikolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemycałą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienieponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko
ds. administrowania nieruchomościami
Warszawa
Numer referencyjny:
Z/ILG/173/01/22
Z/ILG/173/01/22
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- administrowanie budynkami i budowlami, terenem wokół nich oraz pomieszczeniami w nieruchomościach PKP PLK S.A. zlokalizowanych przy ul. Targowej 74 i al. Solidarności 44 w Warszawie,
- nadzór nad przeglądami, remontami i inwestycjami budowlanymi wykonywanymi w budynkach PKP PLK S.A oraz usuwanie awarii,
- nadzór oraz rozliczaniem umów utrzymaniowych: deratyzacja, sprzątanie budynku Centrali Spółki, nadzór budowlany, przeglądy budynkowe, przeglądy kominiarskie, zakup mebli, foteli biurowych, zakup werticali i rolet okiennych,
- nadzór oraz rozliczaniem umów serwisowych: hydraulicznego, stolarsko ślusarskiego, wind, sprzętu ppoż., agregatów prądotwórczych, bram wjazdowych, okien, klimatyzacji,
- rozliczanie dostaw mediów do budynków PKP PLK S.A,
- przygotowanie OPZ-ów oraz przeprowadzanie procedur przetargowych dla potrzeb wyłonienia firm obsługujących budynki oraz udział w prowadzonych w tym zakresie przetargach.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie min. średnie,
- 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok na stanowiskach związanych z administracją,
- wiedza zawodowa z zakresu gospodarowania nieruchomościami, administracji,
- znajomość pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Praca Warszawa
Praca Radom
Praca mazowieckie
Praca Płock
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Praca Pracownik ds. administrowania nieruchomościami
Praca Administrator Nieruchomości
Praca Zarządca nieruchomości Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Data dodania: 25-01-2022
Wyświetleń: 96
Wyświetleń: 96