Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Dziennikarz z doświadczeniem w organizacji non-profit

Firma: Americares miejsce pracy: Warszawa

Ogłoszenie numer: 7190055, z dnia 2022-06-23

Americares

Americares to koncentrująca się na zdrowiu organizacja niosąca pomoc i wspierająca rozwój. Reaguje na potrzeby osób dotkniętych biedą lub sytuacjami kryzysowymi, oferując skuteczne programy zdrowotne, leki oraz artykuły medyczne. Americares dociera co roku do ponad 90 krajów i wszystkich 50 stanów USA z innowacyjnymi programami zdrowotnymi oraz wysokiej jakości pomocą medyczną o wartości ponad 600 milionów USD. Americares to przodujący w skali światowej dostawca non profit darowanych leków i artykułów medycznych.

Dziennikarz z doświadczeniem w organizacji non-profit

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Americares poszukuje dynamicznej, kreatywnej osoby wyspecjalizowanej w dziedzinie komunikacji oraz biegle władającej językami angielskim i polskim lub angielskim i ukraińskim, której zadaniem będzie opracowywanie interesujących tekstów i materiałów wizualnych dokumentujących reakcje Americares na kryzys w Ukrainie. Osoba zajmująca to stanowisko będzie odpowiadać za całą komunikację zewnętrzną związaną z realizowanym projektem, w tym za zbieranie materiałów, wywiady w mediach, raporty dla darczyńców oraz zdjęcia i filmy dokumentujące reakcje Americares na kryzys. Praca na pełny etat w Krakowie, 12-miesięczna umowa o pracę. Zatrudniona osoba będzie podlegać liderowi(-ce) zespołu ds. reagowania kryzysowego w Ukrainie.


Dział marketingu i komunikacji odpowiada za globalne przekazy Americares, budowanie marki i tożsamości wizualnej, opracowywanie atrakcyjnych tekstów i materiałów wizualnych, prowadzenie skutecznych kampanii public relations oraz wspieranie komunikacji zespołu ds. rozwoju z kluczowymi adresatami pomocy ze strony organizacji. Każdego roku zespół ds. programów kryzysowych reaguje na ponad 30 klęsk żywiołowych i kryzysów humanitarnych na całym świecie oraz opracowuje długofalowe programy wyjścia z kryzysu.

 

OBOWIĄZKI:

  • Przygotowywanie raportów dla darczyńców, opisów sukcesów, informacji prasowych, zawartości witryny internetowej i artykułów do biuletynu, treści do mediów społecznościowych, arkuszy informacyjnych i innych materiałów stosownie do potrzeb.
  • Zarządzanie kontaktami z mediami, w tym tworzenie list mediów, organizowanie wizyt dziennikarzy, terminowe odpowiadanie na zapytania prasowe oraz umawianie wywiadów dla najważniejszych publicznych przedstawicieli organizacji.
  • Sporządzanie miesięcznych raportów na temat obecności organizacji w mediach.
  • Przygotowywanie materiałów wizualnych — wymagane podstawowe umiejętności w zakresie fotografowania i filmowania.
  • Wyjazdy do organizacji partnerskich w celu opracowywania raportów na temat oddziaływania programów wspieranych przez Americares.
  • Pomaganie dyrektorowi ds. multimediów w zatrudnianiu profesjonalnych fotografów i kamerzystów stosownie do potrzeb.
  • Dbanie o zgodność podejmowanych działań związanych z budowaniem świadomości marki z wytycznymi organizacji.
  • Koordynowanie zbierania informacji z zespołem ds. programów w celu zapewnienia rzetelnej reprezentacji programów.
  • Przeglądanie opracowywanych przekazów wraz z liderem(-ką) zespołu w celu zapewnienia zgodności z celami programowymi, wymaganiami darczyńców, lokalnymi zasadami bezpieczeństwa i celami strategicznymi.

Wymagania

  • Ponadprzeciętne umiejętności pisania, redagowania i korekty tekstów oraz komunikacji ustnej w języku angielskim i polskim lub angielskim i ukraińskim.
  • Co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie komunikacji zewnętrznej, public relations, opracowywania materiałów do publikacji i/lub kontaktów z mediami.
  • Dyplom potwierdzający wykształcenie w dziedzinie komunikacji, dziennikarstwa, języka angielskiego lub pokrewnej.
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowej organizacji NGO lub non profit na stanowisku związanym z rozwojem bądź komunikacją.
  • Doświadczenie w pracy z mediami informacyjnymi.
  • Dobre kontakty z mediami lokalnymi i międzynarodowymi będą dodatkowym atutem.
  • Mile widziana znajomość zasad AP Style.
  • Gotowość do wyjazdów — stosownie do potrzeb — do miejsc realizacji programów i organizacji partnerskich w regionie.
  • Duże zainteresowanie międzynarodowymi programami pomocy i rozwoju oraz ochrony zdrowia.
  • Dobra organizacja podczas pracy, przywiązywanie dużej wagi do szczegółów i przestrzeganie napiętych terminów, również w przypadku wymagających pilnej odpowiedzi zapytań medialnych.
  • Umiejętność pracy zarówno samodzielnie, jak i w zespole.
  • Potwierdzone umiejętności w zakresie zarządzania projektami, w tym efektywnego ustalania priorytetów zadań przy niewielkim nadzorze oraz samodzielnej pracy.
  • Mile widziane duże umiejętności projektowania i prowadzenia prezentacji przy użyciu programu PowerPoint.
  • Biegła znajomość aplikacji pakietu Microsoft Office.
  • Doświadczenie w pracy z rozwiązaniami SharePoint i Cision będą dodatkowym atutem.

Aby ubiegać się o to stanowisko, należy przesłać CV, list motywacyjny i próbkę tekstu (w języku angielskim). Prosimy o uwzględnienie tych wymagań w aplikacji.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 24-06-2022
Wyświetleń: 82