kandydatów
Asystent kancelarii
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa
Obsługa poczty przychodzącej, wychodzącej i obiegu dokumentów, ich digitalizacja; zarządzanie kalendarzem spotkań; obsługa wewnętrznego systemu komputerowego do koordynacji pracy kancelarii; obsługa klientów w trakcie spotkań; obsługa połączeń telefonicznych; działania social media; prowadzenie kalendarza marketingowego; zarządzanie terminami rozpraw; monitoring płatności i przygotowanie dokumentacji księgowej; zamawianie materiałów biurowych; prowadzenie dokumentacji firmy zgodnie z obowiązującymi standardami; redagowanie i edytowanie pism związanych z organizacyjno-administracyjną stroną pracy kancelarii; współpraca z podmiotami zewnętrznymi - usługobiorcami kancelarii.
Wymagania konieczne:
Zawód: Asystent prawny
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Pakiet MS Office
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie wyższe - administracja, prawo, zarządzanie, marketing, finanse, rachunkowość; umiejętności: samodzielność i postaw proaktywna; sumienność, terminowość i rzetelność; wysoka kultura osobista, umiejętność sporządzania pism i korespondencji; znajomość social media FB, Linkedin; znajomość programu graficznego Canva; skrupulatność, dokładność; bardzo dobra znajomość pakietu PS Office; rok doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjnym; średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego. Obowiązki: Obsługa poczty przychodzącej, wychodzącej i obiegu dokumentów, ich digitalizacja; zarządzanie kalendarzem spotkań; obsługa wewnętrznego systemu komputerowego do koordynacji pracy kancelarii; obsługa klientów w trakcie spotkań; obsługa połączeń telefonicznych; działania social media; prowadzenie kalendarza marketingowego; zarządzanie terminami rozpraw; monitoring płatności i przygotowanie dokumentacji księgowej; zamawianie materiałów biurowych; prowadzenie dokumentacji firmy zgodnie z obowiązującymi standardami; redagowanie i edytowanie pism związanych z organizacyjno-administracyjną stroną pracy kancelarii; współpraca z podmiotami zewnętrznymi - usługobiorcami kancelarii.
Miejsce pracy:
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 778 do 5 722 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Wyświetleń: 114