Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Asystent kancelarii

Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Asystent kancelarii
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/22/07696
OBOWIĄZKI:

Obsługa poczty przychodzącej, wychodzącej i obiegu dokumentów, ich digitalizacja; zarządzanie kalendarzem spotkań; obsługa wewnętrznego systemu komputerowego do koordynacji pracy kancelarii; obsługa klientów w trakcie spotkań; obsługa połączeń telefonicznych; działania social media; prowadzenie kalendarza marketingowego; zarządzanie terminami rozpraw; monitoring płatności i przygotowanie dokumentacji księgowej; zamawianie materiałów biurowych; prowadzenie dokumentacji firmy zgodnie z obowiązującymi standardami; redagowanie i edytowanie pism związanych z organizacyjno-administracyjną stroną pracy kancelarii; współpraca z podmiotami zewnętrznymi - usługobiorcami kancelarii.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Zawód: Asystent prawny
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Pakiet MS Office


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie wyższe - administracja, prawo, zarządzanie, marketing, finanse, rachunkowość; umiejętności: samodzielność i postaw proaktywna; sumienność, terminowość i rzetelność; wysoka kultura osobista, umiejętność sporządzania pism i korespondencji; znajomość social media FB, Linkedin; znajomość programu graficznego Canva; skrupulatność, dokładność; bardzo dobra znajomość pakietu PS Office; rok doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjnym; średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego. Obowiązki: Obsługa poczty przychodzącej, wychodzącej i obiegu dokumentów, ich digitalizacja; zarządzanie kalendarzem spotkań; obsługa wewnętrznego systemu komputerowego do koordynacji pracy kancelarii; obsługa klientów w trakcie spotkań; obsługa połączeń telefonicznych; działania social media; prowadzenie kalendarza marketingowego; zarządzanie terminami rozpraw; monitoring płatności i przygotowanie dokumentacji księgowej; zamawianie materiałów biurowych; prowadzenie dokumentacji firmy zgodnie z obowiązującymi standardami; redagowanie i edytowanie pism związanych z organizacyjno-administracyjną stroną pracy kancelarii; współpraca z podmiotami zewnętrznymi - usługobiorcami kancelarii.

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 778 do 5 722 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy



Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 27-06-2022
Wyświetleń: 114