Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Naczelnik wydziału

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 101546

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


-      statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


-      dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Na stanowisku występują: nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach. 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • Kieruje pracą Wydziału oraz nadzoruje terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań przez podległych pracowników
  • Opracowuje, we współpracy z członkami Rady Ministrów, rzecznikami prasowymi ministerstw i rzecznikami prasowymi urzędów wojewódzkich, spójną strategię komunikacji internetowej
  • Obsługuje konta Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na portalach społecznościowych
  • Zarządza stroną internetową Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w portalu gov.pl
  • Koordynuje udział zespołu w wyjazdach krajowych i zagranicznych Prezesa Rady Ministrów oraz sam bierze w nich udział, gdy zachodzi taka potrzeba
  • Koordynuje obsługę graficzną mediów społecznościowych, konferencji prasowych Prezesa Rady Ministrów oraz wydarzeń związanych z działalnością Prezesa Rady Ministrów
  • Koordynuje obsługę fotograficzną i wideo wydarzeń związanych z działalnością Prezesa Rady Ministrów
  • Śledzi bieżące zadania rządu, prace legislacyjne Rady Ministrów oraz Parlamentu, a także wszelkiego rodzaju doniesienia medialne

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji społecznej
  • Poświadczenia bezpieczeństwa PL: TAJNE EU: Restreint UE/EU Restricted, NATO: NATO Restricted upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, wydane przez ABW lub SKW lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Wiedza z zakresu: aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; nowoczesnych narzędzi PR i marketingu oraz funkcjonowania mediów i mediów społecznościowych; zasad komunikacji społecznej i działania mediów; specyfiki nowoczesnych narzędzi promocji
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, w tym asertywność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; podejmowanie decyzji i odpowiedzialność; współpraca; radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych; zarządzanie ludźmi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem
  • Znajomość język angielskiego na poziomie B2
  • Umiejętność: pisania tekstów, redakcji i korekty tekstów prasowych i marketingowych


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 28-06-2022
Wyświetleń: 72