Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 101520

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 


Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżurami) i permanentną obsługą klientów zewnętrznych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • Przygotowuje materiały informacyjne na podstawie opracowań własnych, informacji z komórek organizacyjnych KPRM oraz materiałów udostępnionych przez ministerstwa, urzędy centralne oraz inne organy administracji rządowej
  • Reaguje w sytuacjach kryzysowych wymagających szybkiego ustalenia faktów, zebrania i zweryfikowania wszystkich możliwych informacji
  • Opracowuje materiały merytoryczne: pytania i odpowiedzi, tezy, notatki, raporty itp. w zakresie właściwości Wydziału
  • Przygotowuje projekty pism, oświadczeń oraz komunikatów w zakresie właściwości Wydziału
  • Śledzi najnowsze trendy, badania i dobre praktyki z zakresu komunikacji społecznej w Polsce i na świecie
  • Śledzi bieżące działania rządu, procesy legislacyjne oraz doniesienia medialne
  • Przygotowuje listy potencjalnych sytuacji kryzysowych o charakterze stałym, cyklicznym oraz incydentalnym
  • Współpracuje z Wydziałem Komunikacji Internetowej CIR, w celu dostarczania treści do publikacji w serwisach www.premier.gov.pl i serwisach społecznościowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w zakresie komunikacji społecznej lub PR, lub marketingu, lub reklamy w administracji publicznej lub w sektorze prywatnym, lub w mediach, lub wyszukiwania
i przetwarzania informacji
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 lub innego języka urzędowego Unii Europejskiej na poziomie B1
  • Znajomość: aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie; procesu legislacyjnego; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; zasad redagowania i korekty tekstów
  • Kompetencje miękkie: radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych; kreatywność; komunikacja; współpraca; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub innego języka urzędowego Unii Europejskiej na poziomie B2


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 28-06-2022
Wyświetleń: 77