Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Dyrektor projektu ds. nadzoru nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach Krajowego Programu Odbudo

Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A miejsce pracy: Warszawa

Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogikolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemycałą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienieponad 39 tysiącom osób w całym kraju!

Dyrektor projektu ds. nadzoru nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach Krajowego Programu Odbudowy

Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IST/43/08/22
Co zyskasz?
  • Umowę o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją
  • Opiekę medyczną
  • Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
  • Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych w ramach Krajowego Programu Odbudowy (KPO),
  • współpraca z jednostkami/komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych w ramach Krajowego Programu Odbudowy (KPO),
  • współpraca z Centrum Unijnych Projektów Transportowych oraz Ministerstwem Infrastruktury w zakresie raportowania realizacji zadań Krajowego Programu Odbudowy (KPO),
  • weryfikacja wniosków i projektów uchwał na posiedzenia organów Spółki, koordynowanie procesu ich uzgadniania oraz kierowanie na posiedzenia organów Spółki,
  • współudział w identyfikacji zagrożeń i ryzyk w projektach inwestycyjnych oraz w podejmowaniu działań zapobiegających,
  • monitorowanie postępu realizacji projektów, analiza danych,
  • sporządzanie informacji i raportów niezbędnych do monitorowania realizacji projektów.
Wymagane kwalifikacje:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z inwestycjami oraz 1 rok na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem,
  • wiedza z zakresu warunków kontraktowych FIDIC, budownictwa, zamówień publicznych, zarządzania projektami,
  • znajomość procedur w zakresie opracowywania i rozliczania wniosków o dofinansowanie projektów ze środków UE,
  • znajomość pakietu MS Office i programu MS Project na poziomie co najmniej średniozaawansowanym,
  • umiejętność zarządzania zespołem, współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • efektywność,
  • proaktywność.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.

Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.



Pozostałe oferty pracy w firmie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 03-08-2022
Wyświetleń: 48