Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 104041

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa, 

  • Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

  • Praca przy oświetleniu mieszanym,

  • Stres,

  • Budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,

  • Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Sporządza materiały filmowe promujące Komendę Stołeczną Policji, w szczególności materiały profilaktyczne,
  • Rejestruje, utrwala materiały filmowe i zdjęciowe oraz dokonuje montażu materiałów filmowych prezentujących działania Policji
  • Sporządza i zamieszcza informacje prasowe oraz dokonuje zmian na stronie internetowej Komendy Stołecznej Policji przy wykorzystaniu programów przeznaczonych do edycji video i grafiki,
  • Przygotowuje projekty bannerów na stronę internetową KSP, a także ulotek, grafiki, plakatów, logotypów, a opracowane pliki przygotowuje do druku oraz monitoruje nowe trendy i technologie w zakresie komunikacji wizualnej
  • Bierze udział w pracach przy obsłudze prasowej policyjnych przedsięwzięć międzynarodowych (konferencji, sympozjów, spotkań) poprzez zapewnienie obsługi fotograficznej i video w trakcie ich trwania,
  • Opracowuje projekty graficzne i ilustracje o charakterze informacyjnym i artystycznym oraz wykonuje zdjęcia prezentujące pracę policjantów,
  • Uczestniczy w składzie graficznym "Stołecznego Magazynu Policyjnego" przy wykorzystaniu profesjonalnych programów,
  • Prowadzi spotkania instruktażowe dla policjantów oddziału prewencji oraz oficerów prasowych komend rejonowych i powiatowych garnizonu stołecznego z zakresu rejestrowania pracy policjantów przy użyciu kamer video oraz aparatów fotograficznych,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 1,5 roku w obszarze public relations
  • Bardzo dobra znajomość ustaw: o Policji i aktów wykonawczych; - Prawa Prasowego; - o prawie autorskim i prawach pokrewnych; - o ochronie danych osobowych.
  • Umiejętności: poprawnej i rzeczowej komunikacji; pracy w zespole, stosowania prawa, umiejętności redakcyjne, analizy i syntezy informacji,
  • Wysokie umiejętności interpersonalne,
  • Kreatywność,
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, GIMP, Photoshop.
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języków obcych: język angielski na poziomie komunikatywnym,
  • Przeszkolenie z zakresu public relations
  • Umiejętność: działania w sytuacjach stersowych
  • Znajomość programów Final Cut HD, Sony Vegas, pakietu Adobe, InDesign, Premiere Pro
  • Prawo jazdy kat. B


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 09-08-2022
Wyświetleń: 55