Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Kierownik / Kierowniczka Rozwoju Kanału (Big Format)
Firma: Lotte Wedel Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Kierownik / Kierowniczka Rozwoju Kanału (Big Format)
PRACUJ Z NAMI Z CZEKOLADOWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ…
którą zagwarantują:
którą zagwarantują:
- umowa o pracę,
- elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
- perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
- doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
- ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
- słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
- zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
- dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
- dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
- wolontariat pracowniczy,
- aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
- możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel,
- samochód służbowy.
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
To będą Twoje zadania:
- Realizacja sprzedaży w zarządzanym kanale dla dedykowanego portfela kluczowych klientów
- Zdobycie najlepszej ekspozycji u najlepszych klientów, przy założonym poziomie rentowności
- Opracowanie strategii dla zarządzanego kanału sprzedaży (hipermarkety, supermarkety)
- Wdrożenie warunków handlowych w ramach współpracy klientami kluczowymi, zgodnie z zatwierdzoną polityką handlową spółki
- Realizacja planów sprzedaży w dziale kluczowych klientów
- Realizacja wynegocjowanych budżetów promocyjnych z kluczowymi klientami w zakresie grupy / kanału
- Analiza i raportowanie danych o sprzedaży Kluczowych Klientów
- Monitorowanie działalności konkurencji bezpośrednich partnerów handlowych
- Odpowiedzialność za całość P&L zarządzanej grupy klientów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie politykami
- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem (stanowiska: KAM, JKAM, KAS), w tym wyznaczanie priorytetów, wsparcie w prowadzeniu biznesu, prowadzenie działań rozwojowych w oparciu o feedback i rozwój kompetencji.
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Min. 6 lat doświadczenia w sprzedaży w branży FMCG
- Min. 4 lata doświadczenia w zarządzaniu klientami sieciowymi/międzynarodowymi
- Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Umiejętność cross-funkcyjnego prowadzenia projektów (trade marketing, category management, marketing)
- Zdolność całościowej analizy biznesu i roli zarządzonego kanału w przełożeniu na rekomendacje
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym komunikację i korespondencję mailową
- Biegła znajomość pakietu Office
- Prawo jazdy kat. B
- Wysokie umiejętności prezentacji i wystąpień przed dużą grupą odbiorców
- Łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji
- Wysokie umiejętności negocjacyjne
- Umiejętność podejmowania decyzji i brania za nie odpowiedzialności
- Umiejętności zarządzania, motywowania i planowania pracy podległego zespołu
Praca Warszawa
Praca Płock
Praca Area Manager Warszawa
Lotte Wedel Sp. z o.o.
Praca Radom
Praca Kierownik / Kierowniczka Rozwoju Kanału (Big Format)
Pozostałe oferty pracy w firmie Lotte Wedel Sp. z o.o.
Data dodania: 29-09-2022
Wyświetleń: 92
Wyświetleń: 92