Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Asystent / Asystentka działu sprzedaży

Firma: Interlab Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

Ogłoszenie numer: 7597683, z dnia 2022-10-02

INTERLAB Sp. z o.o. to firma o długiej historii, specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań pomiarowych dla rynku telekomunikacyjnego, systemów czujnikowych bazujących na technologii światłowodowej oraz systemów i urządzeń do pomiarów fizjologicznych. 

Asystent / Asystentka działu sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Poszukujemy pracownika działu handlowego, który będzie w sposób aktywny wspomagał pracę działu handlowego w ofertowaniu, przygotowywaniu wycen, kontaktach z klientami oraz dostawcami, bieżącej obsłudze zamówień i organizacji bieżącej pracy działu handlowego.

 

Kogo szukamy?


Poszukujemy osoby skrupulatnej, komunikatywnej oraz dobrze czującej się w tematach technicznych. Osoby, nie bojącej się nowych technologii, posiadającej zdolność samodzielnego poszukiwania i przyswajania wiedzy, rozwiązywania problemów, produktywnej oraz dobrze zarządzającej czasem.

 

Co będzie należało do twoich zadań?

  • Przygotowywanie ofert handlowych oraz wycen dla działu handlowego
  • Przygotowywanie doborów produktowych pod kątem zapotrzebowania klienta
  • Koordynacja terminowości działań pracowników działu handlowego
  • Praca z systemem CRM i dbanie o obieg dokumentów
  • Dbanie o terminowość realizacji dostaw
  • Wsparcie pracowników działu handlowego w bieżących działaniach
  • Kontakty z klientami oraz z dostawcami

Wymagania

  • Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
  • Dobra i komunikatywna znajomość j. angielskiego
  • Zmysł techniczny
  • Terminowość, rzetelność i kreatywność
  • Bardzo dobra obsługa komputera oraz umiejętność pracy z systemami informatycznymi
  • Prawo jazdy kat. B 

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Szkolenie i możliwość zdobycia wysoce specjalistycznej wiedzy
  • Współpracę z doświadczonymi handlowcami z naszej firmy którzy będą dodatkowo koordynować wdrożenie nowego pracownika
  • Niezbędne narzędzia pracy, w tym nowoczesne narzędzia wspomagające pracę handlowców
  • Pracę w firmie o bardzo spłaszczonej strukturze organizacyjnej z bezpośrednim kontaktem z osobami z zarządu firmy
  • Krótką ścieżkę decyzyjną i otwartość na nowe pomysły
  • Pracę w godzinach 8-16 na warszawskim Wilanowie
  • Możliwość rozwoju w formie przejścia na niezależne stanowisko handlowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 03-10-2022
Wyświetleń: 65