Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik ds. procedur udzielania zamówień publicznych
Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogikolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemycałą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienieponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. procedur udzielania zamówień publicznych
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/ILG/21/09/22
WZ/ILG/21/09/22
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu Korporacyjnej Polityki Zakupów PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz zasad udzielania zamówień obowiązujących w Spółce,
- współudział w standaryzacji Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz opracowywaniu wzorcowych dokumentów zakupowych,
- monitorowanie i informowanie o zmianach w przepisach oraz wytycznych dotyczących zamówień publicznych,
- wspieranie jednostek organizacyjnych Spółki w interpretacji i stosowaniu regulacji z obszaru zamówień publicznych,
- nadzór nad procesem zakupowym w spółkach zależnych od PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz w Grupie Zakupowej PKP,
- przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia, udział w pracach Komisji Przetargowej, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wyłonionym wykonawcą.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, preferowane kierunki: prawo, administracja,
- 2 lata doświadczenia zawodowego, mile widziane doświadczenie w obszarze zamówień publicznych po stronie Zamawiającego,
- aktualna wiedza z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych,
- umiejętność interpretacji aktów prawnych,
- umiejętność argumentowania oraz prezentowania i uzasadniania własnego stanowiska,
- znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywność,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- elastyczność w działaniu i otwartość na zmianę.
Praca Pracownik ds. procedur udzielania zamówień publicznych
Praca Płock
Praca Warszawa
Praca Specjalista ds. przetargów
Praca Specjalista ds. zamówień publicznych Warszawa
Praca Specjalista ds. Zakupów mazowieckie
Praca Radom
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Pozostałe oferty pracy w firmie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Data dodania: 06-10-2022
Wyświetleń: 51
Wyświetleń: 51