Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Główny Urząd Statystyczny w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Główny Urząd Statystyczny w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 108290

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Praca przy komputerze.

  • Budynek Głównego Urzędu Statystycznego jest w znacznym zakresie dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością. Przy wejściu do budynku GUS brak progów utrudniających wjazd wózkiem, schody w holu głównym są wyposażone w ruchome platformy do transportu wózka, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych. Windy wyposażone są w informację głosową oraz oznakowanie dla osób niewidomych, natomiast nie są dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w zakresie usytuowania poręczy i tablicy przyzywowej. W budynku znajduje się 5 toalet przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • Opracowuje grafik dyżurów na Infolinii Statystycznej w celu zapewnienia sprawnej obsługi użytkowników.
  • Przygotowuje raporty z obsługi Infolinii Statystycznej w celu monitorowania przebiegu procesu obsługi informacyjnej.
  • Inicjuje i wdraża rozwiązania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Infolinii Statystycznej.
  • Przekazuje merytoryczne materiały konsultantom na Infolinii Statystycznej w celu rozpowszechnienia wiedzy niezbędnej do sprawnej obsługi użytkowników.
  • Opracowuje materiały szkoleniowe i prowadzi instruktaże w zakresie obsługi Infolinii Statystycznej w celu zapewnienia przygotowania merytorycznego pracowników.
  • Bierze udział w działaniach promocyjnych w celu popularyzowania zasobów informacyjnych statystyki publicznej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze obsługi klienta
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym - B1
  • Znajomość ustawy o statystyce publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Wiedza z obszaru zasad obsługi klientów
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
  • Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
  • Rzetelność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikacja interpersonalna
  • Komunikacja pisemna
  • Współpraca
  • Orientacja na klienta/interesanta
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Kreatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk społecznych
  • Doświadczenie zawodowe w obsłudze Infolinii
  • Przeszkolenie z obsługi klienta


Pozostałe oferty pracy w firmie Główny Urząd Statystyczny w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-10-2022
Wyświetleń: 108