kandydatów
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie miejsce pracy: Piaseczno
selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych dopasowanych do stanowiska, w tym cudzoziemców z Kirgistanu, Kazachstanu, zarządzanie obiegiem dokumentów, ewidencja oraz archiwizacja
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: kazachski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office
Wymagania inne:
wymagane jest minimum siedem miesięcy doświadczenie pracy na wskazanym stanowisku
Miejsce pracy:
Piaseczno
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 25 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Wyświetleń: 102