Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat B2B Customer Support Leader

Firma: Telemedi sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

TELEMEDI jest liderem w dostarczaniu usług telemedycznych (zdalne konsultacje z  lekarzami) w Polsce. Oferujemy platformę telemedyczną oraz lekarzy kilkunastu specjalizacji świadczących konsultacje przez czat/wideo/telefon.

W części technologiczno-operacyjnej zatrudniamy ponad 50 osób, a w części medycznej – ponad 300 lekarzy.

 

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony, gdzie znajdziesz więcej informacji: https://telemedi.com/pl/

 

Wraz z dynamicznym rozwojem firmy, oferujemy nowe, samodzielne stanowisko w strukturach wewnętrznego zespołu operacji medycznych.

B2B Customer Support Leader
Miejsce pracy:Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Terminowe i proklienckie odpowiadanie na zapytania klientów
  • Identyfikowanie potrzeb i pomaganie klientom w korzystaniu z określonych funkcji
  • Analizowanie i zgłaszanie usterek produktu 
  • Aktualizowanie wewnętrznych baz danych o informacje nt spotkań z klientami
  • Przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji klientów
  • Poznanie naszych produktów od podszewki, aby móc odpowiadać na pytania
  • Prowadzenie ewidencji interakcji z klientami, transakcji, komentarzy i reklamacji
  • Poszukiwanie rozwiązań na prośby od klientów
  • Efektywna współpraca z zespołami IT, Business Development, B2C i innymi, aby zapewnić szybkie i dokładne rozwiązania
  • Informowanie klientów o nowych funkcjonalnościach
  • Kontynuacja kontaktu z klientami w celu upewnienia się, że ich problemy techniczne zostały rozwiązane
  • Zbieranie opinii klientów i dzielenie się nimi ze wszystkimi wewnętrznymi interesariuszami
  • Wspieranie Managera B2B Customer Success w utrzymywaniu relacji z klientami
Wymagania:
  • Doświadczenie jako specjalista ds. obsługi klienta lub podobna rola CS
  • Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego
  • Znajomość naszych klientów biznesowych to plus
  • Doświadczenie w korzystaniu z oprogramowania Service Desk i narzędzi zdalnego wsparcia
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania problemów
  • Multitasking
  • Samodzielność i zaangażowanie
  • Cierpliwość podczas obsługi trudnych spraw
  • Dobra znajomość rynku medycznego/ubezpieczeniowego to plus
  • Orientacja na cele i KPI
Oferujemy:
  • Staniesz się częścią firmy z wizją „Better life through better health”
  • Będziesz mieć dostęp do abonamentu zdrowotnego Telemedi,
  • Dostaniesz kartę sportową Multisport,
  • Skorzystasz ze standardowego zestawu narzędzi - Slack, Google, Monday, Jira, Officevibe
  • Otrzymasz wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia, umiejętności i osiągniętych KPI
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Telemedi sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 23-11-2022
Wyświetleń: 59