Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. wsparcia technicznego IT - Helpdesk
Firma: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Zespołu Wsparcia Użytkownika w Biurze Teleinformatyki jako:
Specjalista ds. wsparcia technicznego IT - Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz odpowiadać za:
- utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego użytkowanego w spółce (komputery przenośne i stacjonarne, sprzęt drukujący, sprzęt multimedialny, skanery itp.),
- instalację i aktualizację oprogramowania systemowego oraz użytkowego na wszystkich komputerach,
- rozwiązywanie problemów i zgłoszeń dotyczących awarii i usterek sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania systemowego i użytkowego,
- udzielanie instruktażu stanowiskowego pracownikom w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania,
- weryfikację i aktualizację zabezpieczeń logicznych sprzętu komputerowego (kontrola haseł użytkowników, kontrola definicji antywirusowych itp.),
- aktywne uczestnictwo w komisjach przetargowych dotyczących sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania systemowego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych a także opracowywanie opisu przedmiotów zamówień,
- informowanie przełożonego i/lub ABI o ewentualnych nieprawidłowościach związanych z wykorzystaniem sprzętu komputerowego lub oprogramowania,
- analizę rynku sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz narządzi diagnostycznych na potrzeby czynności serwisowych.
Czeka na Ciebie:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w systemie dwuzmianowym godz.: 7.00- 15.00 i 14- 22 od poniedziałku do piątku,
- możliwość wykupienia pakietu prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
A od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenia wyższego na kierunku informatyka/ elektronika/ mechatronika,
- co najmniej 3-letniego doświadczenia w serwisie komputerowym lub pomocy technicznej,
- dobrej znajomości zagadnień z dziedziny elektroniki ogólnej i telekomunikacji, a także aplikacji biurowych i użytkowych,
- bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows XP/VISTA/7/8 (instalacja, konfiguracja, rozwiązywanie problemów),
- dobrej znajomości sprzętu komputerowego (składanie i konfiguracja komputerów, identyfikacja i usuwanie usterek),
- wiedzy z zakresu sieci komputerowych LAN,
- podstawowych umiejętności w zakresie konfiguracji usług i urządzeń sieciowych,
- podstawowej znajomości języka angielskiego,
- prawa jazdy kat. „B”,
- samodzielności, komunikatywności, umiejętności pracy z ludźmi,
- gotowości do pracy w systemie dwuzmianowym.
Praca Informatyk Warszawa
Praca Radom
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Praca Specjalista ds. wsparcia technicznego IT - Helpdesk
Praca Płock
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia mazowieckie
Praca Specjalista ds. Informatyki
Praca Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Data dodania: 30-11-2022
Wyświetleń: 111
Wyświetleń: 111