Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Customer Service Specialist with English

Firma: Genpact PL miejsce pracy: Warszawa

Customer Service Specialist with English
Location:Warszawa

Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.


Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.

Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.

Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.

Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.

Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.

Dołącz do nas!

 

With a startup spirit and 90,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands – and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

Inviting applications for the role of Customer Service with English!

Perform operational tasks within Logistic Claims area. Resolution of tasks accurately and efficiently to achieve the fixed service level target. Responsible for ensuring Logistic Claims processes compliance with related financial controls. Coordinating all required continuous improvement actions. Ensure efficient cooperation with warehousing, distribution and transportation.

 

Responsibilities

  • Responsible for the operational tasks of Customer Service Voice Infoline Agent
  • Solving claims tickets accurately and efficiently to achieve the fixed service level target  
  • Deliver different Customer Service processes KPI’s  
  • Involvement in projects related to Customer Service area
  • Ensure efficient customer service processes

Preferred qualifications

  • English skills (min. B1)
  • High School Degree
  • Good communication skills, ability to cooperate with external and internal customers
  • Knowledge of MS Office

What can we offer? 

  • Attractive salary
  • Work in a multicultural and diverse environment with employees from over 30 countries
  • Genpact supports professional tranings and great career development opportunities+B1
  • Free access to our award-winning learning platform
  • Benefits such as Insurance, Luxmed, Multisport Lunchpass Card, additional vacation days
Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about-us/privacy-notice-for-employment-candidates.


Pozostałe oferty pracy w firmie Genpact PL
Etat General Ledger Accountant with French w firmie: Genpact PL miejsce pracy: Warszawa 22-11-2022
Etat Process Associate - Danish w firmie: Genpact PL miejsce pracy: Warszawa 18-11-2022
Etat Accounts Payable Accountant with French w firmie: Genpact PL miejsce pracy: Warszawa 13-11-2022
Etat Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta wew. w firmie: Genpact PL miejsce pracy: Warszawa 10-11-2022

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 23-12-2022
Wyświetleń: 76