Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Referendarz
Firma: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 112954
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych spoza admnistracji
- praca z trudnym klientem
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. wjazd do budynku, windy, toalety).
Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.
Zakres zadań
- Wspiera pracowników w prowadzeniu postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, mających na celu polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich, o których jest mowa w art. 205a ustawy Prawo Lotnicze, tj, sporów cywilnoprawnych pomiędzy pasażerem a przewoźnikiem lotniczym, organizatorem turystyki , albo sprzedawcą biletów.
- Ocenia formalnie wnioski ADR ( z ang. Alternative Dispute Resolution, czyli alternatywne sposoby rozwiazywania sporów) składanych do Rzecznika Praw Pasażera i przygotowuje projekty zawiadomień o postanowieniu z wniosku ADR bez rozpoznania, lub odmowie przeprowadzenia postępowania ADR.
- Koordynuje funkcjonowanie skrzynki pasazerlotniczy@ulc.gov.pl i udziela odpowiedzi na kierowane na tę skrzynkę zapytania, w szczególności na temat przepisów prawa dotyczących ochrony praw pasażerów w transporcie lotniczym i możliwości dochodzenia swoich roszczeń oraz udziela informacji wnioskodawcom w zakresie złożonego przez nich wniosku ADR.
- Udziela odpowiedzi na pisma interesantów inne niż wnioski ADR.
- Przygotowuje wyjaśnienia, we współpracy z Wydziałem Organizacyjnym w Biurze Dyrektora Generalnego Urzędu, do odpowiedzi na skargi na działalność Rzecznika, składane do Prezesa Urzędu lub Ministra Infrasktruktury.
- Uczestniczy w przygotowaniu danych do sprawozdań z działalności Rzecznika w zakresie postępowań ADR, w tym przygotowuje analizy ilościowe i tematyczne składanych wniosków ADR i skarg pasażerskich oraz przeprowadzonych postępowań ADR.
- Opracowuje na potrzeby Kierownictwa Urzędu analizy ilościowe i tematycze wniosków ADR i skarg pasażerów wpływające do Urzędu.
- Wspiera techniczno-informatycznie Rzecznika przy prowadzeniu strony internetowej pasazerlotniczy.ulc.gov.pl.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (A2)
- Znajomość przepisów krajowych i międzynarodowych z zakresu ochrony praw paseżerów
- Znajomość przepisów z zakresu pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich
- Znajomość KPA
- Kompetencje behawioralne : współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta, myślenie analityczne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość oprócz j. angielskiego, innego języka urzędowego UE albo ICAO na poziomie komunikatywnym (A2)
Praca Warszawa
Praca Referendarz
Praca Referent Warszawa
Praca Radom
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Płock
Praca mazowieckie
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
Data dodania: 28-12-2022
Wyświetleń: 98
Wyświetleń: 98