Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Sekretarka w kancelarii prawnej
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Sekretarka w kancelarii prawnej
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/22/14467
OBOWIĄZKI:
- obsługa klienta- przygotowywanie sprawozdań- dzialania w social-mediach- organizacja pracy kancelarii- skanowanie korespondencji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Sekretarka
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, doświadczenie w pracy w sekretariacie.Obowiązki:- obsługa klienta- przygotowywanie sprawozdań- dzialania w social-mediach- organizacja pracy kancelarii- skanowanie korespondencji
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 965,68 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Praca mazowieckie
Praca Warszawa
Praca Płock
Praca Radom
Praca Sekretarka w kancelarii prawnej
Praca Sekretarka Warszawa
Praca Siedlce
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Data dodania: 28-12-2022
Wyświetleń: 98
Wyświetleń: 98