Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Sekretarz

Firma: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 114852

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- praca samodzielna biurowo-administracyjna,


- praca w siedzibie urzędu,


- stałe godziny pracy (8.15 - 16.15)


- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,


- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,


- urządzenia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, faks, niszczarka, ekspres, czajnik.


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:


- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,


- stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku,


- budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych jednak występują ograniczenia związane ze swobodnym przemieszczaniem się (korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami),


- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,


- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody, winda.

Zakres zadań

  • łączy rozmowy telefoniczne dyrektora i zastępców z instytucjami oraz z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu wsparcia bieżącej pracy kierownictwa,
  • obsługuje organizacyjno - recepcyjnie spotkania kierownictwa z gośćmi z zewnątrz i pracownikami w celu wsparcia w bieżącej pracy dyrektora,
  • prowadzi ewidencję korespondencji wpływającej do Biura w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w biurze,
  • przekazuje polecenia i ustalenia pracownikom Biura w celu wsparcia w bieżącej pracy dyrektora i pracowników biura,
  • redaguje projekty pism na polecenie dyrektora w celu wsparcia w bieżącej pracy dyrektora i pracowników biura,
  • prowadzi w ramach obsługi sekretariatu ewidencję krajowych wyjazdów służbowych Biura Łączności i Informatyki KGSG oraz przekazywanie niezbędnych danych w tym zakresie dyrektorowi i zastępcom oraz stosownym komórkom organizacyjnym KGSG w celu prawidłowej organizacji wyjazdów służbowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych,
  • umiejętność samodzielnej pracy,
  • obsługa środowiska WINDOWS i pakietu OFFICE.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • posiadanie przeszkolenia - kursu sekretarki/asystentki


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 03-02-2023
Wyświetleń: 48