kandydatów
Referendarz
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z dyspozycyjnością, z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz zagrożeniem korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Zapewnia niezbędną dokumentację, czuwa nad właściwym obiegiem korespondencji wchodzącej i wychodzącej, krajowej i zagranicznej przy użyciu narzędzi informatycznych zgodnie z wymogami Instrukcji Kancelaryjnej i Rzeczowego Wykazu Akt
- Opracowuje pisma, notatki, analizy, pozyskuje i gromadzi niezbędne informacje związane z działalnością departamentu oraz Rządowego Centrum Analiz, powiela materiały, przekazuje komunikaty i ustalenia organizacyjne pracownikom departamentu oraz Rządowemu Centrum Analiz
- Dba o przygotowanie dokumentacji na posiedzenia Zespołu Programowanie Prac Rządu, Rady Ministrów, Stałego Komitetu Rady Ministrów oraz komitetów Rady Ministrów
- Wspiera kierownictwo departamentu oraz Rządowego Centrum Analiz w realizacji zadań o charakterze administracyjnym i sprawozdawczym
- Zastępuje w razie nieobecności pracowników departamentu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w jednostkach sektora finansów publicznych
- przeszkolenie z zakresu obsługi systemu EZD
- poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2
- znajomość na poziomie krajowym: systemu instytucjonalnego, trybu legislacyjnego, wytycznych oceny skutków regulacji
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- umiejętności: obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), poszukiwania informacji w krajowych i międzynarodowych bazach danych, zdolność krytycznego myślenia, strukturyzowania problemów, formułowania i sprawdzania hipotez oraz poszukiwania i kwestionowania rozwiązań, planowania oraz organizacji spotkań na najwyższym szczeblu
- kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, kreatywność, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- upoważnienie do dostępu do korespondencji oznaczonej klauzulą „zastrzeżone”
- znajomość języka rosyjskiego na poziomie A2
- przeszkolenie z zakresu obsługi systemu eDok
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 47