Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referendarz

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 115602

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.

 

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:

 

- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

 

- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.

 

Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

 

Praca na stanowisku wiąże się z dyspozycyjnością, z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz zagrożeniem korupcją. 

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

 

https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci 

Zakres zadań

  • Zapewnia niezbędną dokumentację, czuwa nad właściwym obiegiem korespondencji wchodzącej i wychodzącej, krajowej i zagranicznej przy użyciu narzędzi informatycznych zgodnie z wymogami Instrukcji Kancelaryjnej i Rzeczowego Wykazu Akt
  • Opracowuje pisma, notatki, analizy, pozyskuje i gromadzi niezbędne informacje związane z działalnością departamentu oraz Rządowego Centrum Analiz, powiela materiały, przekazuje komunikaty i ustalenia organizacyjne pracownikom departamentu oraz Rządowemu Centrum Analiz
  • Dba o przygotowanie dokumentacji na posiedzenia Zespołu Programowanie Prac Rządu, Rady Ministrów, Stałego Komitetu Rady Ministrów oraz komitetów Rady Ministrów
  • Wspiera kierownictwo departamentu oraz Rządowego Centrum Analiz w realizacji zadań o charakterze administracyjnym i sprawozdawczym
  • Zastępuje w razie nieobecności pracowników departamentu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w jednostkach sektora finansów publicznych

  • przeszkolenie z zakresu obsługi systemu EZD
  • poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • znajomość na poziomie krajowym: systemu instytucjonalnego, trybu legislacyjnego, wytycznych oceny skutków regulacji
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • umiejętności: obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), poszukiwania informacji w krajowych i międzynarodowych bazach danych, zdolność krytycznego myślenia, strukturyzowania problemów, formułowania i sprawdzania hipotez oraz poszukiwania i kwestionowania rozwiązań, planowania oraz organizacji spotkań na najwyższym szczeblu
  • kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, kreatywność, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • upoważnienie do dostępu do korespondencji oznaczonej klauzulą „zastrzeżone”
  • znajomość języka rosyjskiego na poziomie A2
  • przeszkolenie z zakresu obsługi systemu eDok


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 12-02-2023
Wyświetleń: 47