Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referendarz

Firma: Komenda Główna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 115902

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • kontakty zewnętrzne: kilka razy w miesiącu z przedstawicielami jednostek organizacyjnych Policji, kilka razy w roku z przedstawicielami Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • naturalne i sztuczne oświetlenie,

  • wymuszona  pozycja ciała,

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,

  • przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku.

Zakres zadań

  • Wydaje, wymienia, przedłuża ważność oraz ewidencjonuje i rozlicza legitymacje policjantów i pracowników Komendy Głównej Policji
  • Koordynuje proces rozdziału orderów i odznaczeń państwowych oraz odznak i medali resortowych do jednostek organizacyjnych Policji
  • Koordynuje zapotrzebowanie na druki legitymacji pracowniczych dla pracowników Komendy Głównej Policji
  • Udziela jednostkom organizacyjnym Policji instruktażu dotyczącego procesu brakowania, unieważniania oraz wymiany legitymacji służbowych policjantów oraz funkcjonowania Systemu Wydawania Legitymacji Policyjnych
  • Dokonuje sprawdzeń w systemach informatycznych wspomagających pracę kadrową
  • Aktualizuje bazę danych Systemu Wydawania Legitymacji Policyjnych w zakresie wydawania oraz wymiany legitymacji służbowych policyjnych
  • Bierze udział w powoływanych w Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji komisjach do spraw fizycznego niszczenia dokumentów tożsamości policjantów Komendy Głównej Policji oraz innych jednostek organizacyjnych Policji
  • Sporządza analizy i zestawienia statystyczne w zakresie właściwym dla sekcji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego 2 lata pracy w administracji publicznej
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Obsługa komputera (praca w środowisku Windows)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Policji w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 16-02-2023
    Wyświetleń: 50