Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (z językiem angielskim)

Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Obecnie do naszego zespołu  poszukujemy  osób na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (z językiem angielskim)
Miejsce pracy: Warszawa
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów
  • przyjmowanie reklamacji
  • rozpatrywanie zgłoszeń
  • udzielanie informacji
  • wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
  • dobrze komunikujesz się w języku angielskim
  • jesteś uczniem lub studentem
  • jesteś osobą odpowiedzialną i sumienną
  • posiadasz zdolności szybkiego uczenia się,
  • stawiasz na rozwój zawodowy,
  • cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
  • chcesz zdobyć doświadczenie u światowego lidera w branży finansowej
W ZAMIAN OFERUJEMY:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • możliwość dostosowania grafiku pracy – elastyczny czas pracy
  • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
  • pracę w zgranym i rozwijającym zespole
  • świetną lokalizację – Aleje Jerozolimskie (West Station)
  • benefity (platforma do nauki języków obcych, karta multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)

 



Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 21-02-2023
Wyświetleń: 67