Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki
Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki
Ogłoszenie o naborze Nr 116412
Warunki pracy
- praca administracyjno - biurowa, przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy;
- wymuszona pozycja ciała;
- praca w systemie jednozmianowym;
- obsługa urządzeń biurowych;
- oświetlenie sztuczne i naturalne;
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo;
- brak urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- prowadzi pełną obsługę kadrową pracowników Policji, w tym kompletuje dokumenty związane z przyjęciem do pracy oraz załatwia wszelkie formalności związane ze zwolnieniem z pracy;
- planuje, organizuje i prowadzi działalność w zakresie doskonalenia zawodowego, wyszkolenia strzeleckiego i sprawności fizycznej policjantów;
- prowadzi karty urlopowe i ewidencję zwolnień lekarskich policjantów i pracowników Policji Komendy Powiatowej Policji w Mińsku Mazowieckim oraz sporządza sprawozdawczość w przedmiotowym zakresie;
- sporządza meldunki miesięczne dla potrzeb KSP i dokumenty analityczno-ocenne dla kierownictwa KPP oraz wprowadza i aktualizuje dane z zakresu kadrowego pracowników Policji w systemie informatycznym SWOP;
- organizuje odbycie stażu pracy oraz praktyk studenckich w Komendzie Powiatowej Policji w Mińsku Mazowieckim;
- utrzymuje stały i bieżący kontakt z jednostkami terenowymi Policji w zakresie potrzeb szkoleniowych;
- prowadzi ewidencję czasu pracy pracowników cywilnych;
- prowadzi szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- wiedza z zakresu stosowania przepisów prawnych: Ustawa o Policji, Ustawa o służbie cywilnej, Kodeks Pracy, Ustawa o ochronie danych osobowych, Ustawa Prawo zamówień publicznych;
- umiejętność komunikowania się i współpracy;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy;
- znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych;
- umiejętność wykorzystania systemów informatycznych oraz bardzo dobra znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Internet);
- odporność na stres;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji;
- dyspozycyjność i zaangażowanie;
- wysoka kultura osobista.
Praca Inspektor
Praca Ciechanów
Praca mazowieckie
Praca Otwock
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Mińsk Mazowiecki
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Mińsk Mazowiecki
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim
Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych w firmie: Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki
17-03-2023
Inspektor w firmie: Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki
17-03-2023
Starszy referent w firmie: Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki
23-02-2023
Data dodania: 23-02-2023
Wyświetleń: 45
Wyświetleń: 45