Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Manager Projektu z doświadczeniem w transporcie publicznym

Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa


Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.

Manager Projektu z doświadczeniem w transporcie publicznym
Miejsce pracy: Warszawa
Oczekiwania:
  • Doświadczenie w transporcie publicznym (koleje, tramwaje, autobusy, metro),
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze pasażerskiej,
  • Wysokie kompetencje w zakresie zarządzania oraz budowania zespołów,
  • Inicjatywa i proaktywne działanie,
  • Skuteczność w zarządzaniu wynikiem finansowym kampanii,
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami,
  • Duże zaangażowanie, dojrzałość biznesowa oraz samodzielność w działaniu,
  • Wykształcenie wyższe.
Zadania:
  • Efektywne zarządzanie powierzonym portfelem klientów,
  • Organizowanie i przydzielanie pracy,
  • Motywowanie i wspieranie pracowników w rozwoju,
  • Realizacja KPI, celów sprzedażowych oraz celów wewnętrznych Spółki,
  • Ciągłe doskonalenie procesów biznesowych,
  • Przygotowanie zestawień i analiz dla Kierownika operacyjnego.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Samodzielne stanowisko i ambitne zadania.


Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 28-02-2023
Wyświetleń: 62