Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Sekretarz
Firma: Komenda Główna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 116602
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku brak windy osobowej, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakres zadań
- Dokonuje wstępnej analizy dokumentacji przesyłanej do biura oraz przygotowuje dla dyrektora biura zwięzłe informacje w tym zakresie wraz z propozycją skierowania tematów do konkretnych komórek organizacyjnych biura
- Sporządza bieżące materiały na potrzeby dyrektora biura oraz prowadzi kalendarz spotkań kierownictwa
- Sporządza pisma, komunikaty oraz korespondencję okolicznościową na polecenie dyrektora biura
- Przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom i funkcjonariuszom komórek organizacyjnych Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji
- Realizuje czynności związane z obiegiem dokumentów poprzez skanowanie dokumentów wpływających do biura oraz przesyłanie ich w formie elektronicznej do odpowiednich adresatów zgodnie z dekretacją dyrektora biura
- Monitoruje terminy realizacji zadań zleconych przez dyrektora biura podległym pracownikom oraz funkcjonariuszom
- Zapewnia obsługę organizacyjno–recepcyjną spotkań dyrektora biura z interesantami i gośćmi oraz narad służbowych oraz koordynuje korzystanie z sal konferencyjnych BŁiI KGP przez pracowników i funkcjonariuszy biura poprzez ustalanie grafiku spotkań i utrzymania porządku
- Koordynuje pracę kierowców BŁiI KGP
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego ponad 1 rok w pracy sekretarsko-biurowej
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Dokładność
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność biegłej obsługi komputera
- Umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Warszawa
Praca Sekretarz
Praca Sekretarka Warszawa
Praca Radom
Praca Płock
Praca mazowieckie
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Policji w Warszawie
Data dodania: 01-03-2023
Wyświetleń: 52
Wyświetleń: 52