Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Manager Zespołu

Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa


Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.

Manager Zespołu
Miejsce pracy: Warszawa
Oczekiwania:
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługowym, mile widziany zespół call center
  • silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych
  • umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu
  • zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
  • dobrze rozwinięte zdolności analityczne
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • dobra obsługa pakietu MS Office w tym Excel
Zadania:
  • planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
  • udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu
  • odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie
  • podejmowanie ewentualnych działań korygujących
  • tworzenie, wdrażanie i zapewnienie najwyższych standardów obsługi Klienta
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy
  • samodzielność w działaniu
  • fajną atmosferę pracy
  • świetną lokalizację biura


Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 01-03-2023
Wyświetleń: 62