Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy informatyk

Firma: Urząd Statystyczny w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Urząd Statystyczny w Warszawie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy informatyk
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 117129

Warunki pracy


  • Praca biurowa.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego.

  • Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: budynek użyteczności publicznej posiada przy wejściu windę z poziomu chodnika na poziom parteru, winda (towarowa) wewnątrz nie jest dostatecznie przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, ciągi komunikacyjne w budynku odpowiedniej szerokości, przystosowane do ruchu osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Zarządzanie zgłoszeniami użytkowników środowiska informatycznego na poziomie I linia wsparcia technicznego IT w tym: bezpośrednie wsparcie użytkownika IT, podejmowanie i opisywanie zgłoszeń w środowisku wspomagającym proces zarządzania incydentami - SerwisDesk, obsługa zgłoszeń prowadzenie diagnozy i stosowanie znanych rozwiązań, przekazywanie wstępnie zdiagnozowanych problemów na II linię wsparcia, administrowanie obiektami IT w usłudze Active Directory.
  • Prowadzenie całości prac związanych z wyposażaniem stanowisk pracy w sprzęt informatyczny i jego eksploatacją w tym: konfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym działaniem sprzętu i oprogramowania, utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej wszystkich urządzeń IT, administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną.
  • Prowadzenie prac związanych z diagnozowaniem, naprawą, monitorowaniem usług serwisowych oraz sprzętu komputerowego w tym: diagnozowanie usterek sprzętu informatycznego, prowadzenie wewnętrznego serwisu sprzętu informatycznego, w tym m.in.: demontaż i montaż podzespołów, wymiana komponentów, opiniowanie zasadności i proponowanie sposobów napraw, ocena i opis uszkodzeń oraz przygotowanie urządzeń do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie ewidencji w przedmiotowym zakresie.
  • Współudział w prowadzonych pracach związanych z nabywaniem w trybie zamówienia publicznego sprzętu komputerowego w tym: prowadzenie analizy rynku w zakresie zaspakajania potrzeb IT, wynikających z realizacji zadań statutowych Urzędu, opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia sprzętu informatycznego, udział w komisjach przetargowych dot. zakupu sprzętu informatycznego, prowadzenie analizy oraz oceny ofert, sporządzanie rekomendacji w obszarze IT dot. wyboru najtrafniejszej oferty.
  • Prowadzenie bazy konfiguracji (CMDB) z wykorzystaniem środowiska informatycznego LOG System w tym: aktualizacja bazy w oparciu o zgłaszane w Service Desk wnioski o przemieszczenia, analiza bazy w zakresie poprawności i aktualności danych, uzupełnianie/usuwanie rekordów bazy o nowe/zlikwidowane obiekty IT, monitowanie użytkowników w zakresie aktualizacji dokumentacji dotyczącej przemieszczania sprzętu IT niezgodnie z procedurami.
  • Prowadzenie prac związanych z zarządzaniem środkiem trwałym obszaru informatycznego w tym: przeprowadzanie analiz, opiniowanie przydatności użytkowania eksploatowanego sprzętu informatycznego, klasyfikacja wyeksploatowanego sprzętu informatycznego w zakresie dalszego użytkowania, zdjęcia ze stanu użytkowania, likwidacji, prowadzenie dokumentacji zużycia w cyklu życia produktu IT, wnioskowanie o wycofanie z eksploatacji obiektu IT, udział w komisjach likwidacyjnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze HelpDesk, pierwszej linii wsparcia informatycznego
  • Język angielski A2
  • Znajomość ustawy o statystyce publicznej
  • Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
  • Zaawansowana praktyczna wiedza z: klienckich systemów operacyjnych MS Windows 10/11, rozwiązań serwerowych Microsoft w zakresie zagadnień sieciowych oraz bezpieczeństwa IT. Wiedza ogólna.
  • Umiejętność: obsługi końcówek klienckich, serwerów pracujących w domenie Windows,
  • Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
  • Rzetelność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikacja
  • Współpraca
  • Myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie ITIL, znajomość zagadnień w zakresie administrowania środowiskiem, Active Directory, Hyper-V, SQL, znajomość języków programowania HTML, C#


Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Statystyczny w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 09-03-2023
Wyświetleń: 43