Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 117546

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • ­Opracowuje propozycje wprowadzenia zmian w funkcjonujących przepisach i poszukiwania nowych rozwiązań dotyczących organizacji pomocy społecznej, w szczególności w zakresie usług świadczonych w domach pomocy społecznej oraz usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych świadczonych w ramach zadań własnych jednostek samorządu terytorialnego.
  • ­Opracowuje projekty wyjaśnień i dokonuje interpretacji przepisów prawnych z zakresu problematyki usług w domach pomocy społecznej oraz usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych świadczonych w ramach zadań własnych jednostek samorządu terytorialnego zainteresowanym podmiotom.
  • ­Zbiera zapotrzebowania z wydziałów polityki społecznej urzędów wojewódzkich na środki rezerw celowych na pomoc społeczną w zakresie domów pomocy społecznej, a także w ramach programów rządowych oraz przygotowuje na tej podstawie propozycje podziału środków.
  • ­Analizuje pod względem ilościowym i jakościowym dane dotyczące realizacji usług w pomocy społecznej, w szczególności dotyczących usług świadczonych w domach pomocy społecznej oraz usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych świadczonych w ramach zadań własnych jednostek samorządu terytorialnego.
  • ­Analizuje problemy sygnalizowane przez jednostki samorządu terytorialnego, samorządy zawodowe oraz organizacje pozarządowe działające w obszarze pomocy społecznej, związane z wdrażaniem nowych lub stosowaniem obowiązujących przepisów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze pomocy społecznej
  • ­­znajomość ustawy o pomocy społecznej oraz przepisów wykonawczych
  • ­znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
  • ­znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • ­umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­umiejętność współpracy
  • ­umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­komunikatywność
  • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 15-03-2023
    Wyświetleń: 50