Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 117546
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- Opracowuje propozycje wprowadzenia zmian w funkcjonujących przepisach i poszukiwania nowych rozwiązań dotyczących organizacji pomocy społecznej, w szczególności w zakresie usług świadczonych w domach pomocy społecznej oraz usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych świadczonych w ramach zadań własnych jednostek samorządu terytorialnego.
- Opracowuje projekty wyjaśnień i dokonuje interpretacji przepisów prawnych z zakresu problematyki usług w domach pomocy społecznej oraz usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych świadczonych w ramach zadań własnych jednostek samorządu terytorialnego zainteresowanym podmiotom.
- Zbiera zapotrzebowania z wydziałów polityki społecznej urzędów wojewódzkich na środki rezerw celowych na pomoc społeczną w zakresie domów pomocy społecznej, a także w ramach programów rządowych oraz przygotowuje na tej podstawie propozycje podziału środków.
- Analizuje pod względem ilościowym i jakościowym dane dotyczące realizacji usług w pomocy społecznej, w szczególności dotyczących usług świadczonych w domach pomocy społecznej oraz usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych świadczonych w ramach zadań własnych jednostek samorządu terytorialnego.
- Analizuje problemy sygnalizowane przez jednostki samorządu terytorialnego, samorządy zawodowe oraz organizacje pozarządowe działające w obszarze pomocy społecznej, związane z wdrażaniem nowych lub stosowaniem obowiązujących przepisów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze pomocy społecznej
- znajomość ustawy o pomocy społecznej oraz przepisów wykonawczych
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność analizy i syntezy informacji
- umiejętność współpracy
- umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- komunikatywność
- umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Warszawa
Praca Specjalista ds. Finansowych Warszawa
Praca mazowieckie
Praca Płock
Praca Specjalista
Praca Radom
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 15-03-2023
Wyświetleń: 50
Wyświetleń: 50